thumbnail

Friday, April 01, 2011

something special for someone special..

ingtkan entry lepas harijadi anak buah saya..
so saya dah dptkan 1 benda ni utk dijadikan hadiah...
nak kater mahal sgt tu tak la tapi ye la setahun skali kan ape salah nyer beli benda yang berharga skit..
lgpn kakak saya tu dah bnyk tolong saya masa susah so bagi saya berkorban sikit takde salah nyer dgn adik beradik sendiri kan...oopss...lain plak cerita nyer..hihhihi...

sooo...tgk je la ye benda ni tapi tak bleh tunjuk sgt sb hadiah nyer belum bagi lagi.esok baru nak bagi sebab esok kami nak pegi makan bersama-sama!tak sabarrrrrr nak tggu esok!ye haaaa....


satu utk hazirah satu utk sufiya...

psstt...gambar yg dlm tak bleh upload sb takut kakak ku curi baca blog ni hari nie.kalo dia tgk biar dia tertunggu-tunggu esok...kihkihkihkihkihkih.........

10 comments:

MummyEcha said...

wah....untungnyer besday gurl dpt hadiah best dr mak sedara.....:D

Wina Momma S and S said...

wahhh mesti anak buah izwa suke!

nuyue said...

woouu bestnyer hadiah tuuu
untung yer org yang dapat itu hadiah..

wahida said...

x sabar nak tgk hadiah tu...

IDAZS said...

tiba-tiba teringin nak jd anak sedara izwa, aci gitu? :P

ashra said...

wahhh..besnye..
ni mesti pinang sebatang ni.hehehe

♥ Mrs.Eady ♥ said...

mummyecha : heheeh..sekali sekala mak ngah bagi ape salah nyer kan :)

wina : ahaks....silap-silap ummi dia lagi suka!

nuyue : hehehee.....sekali sekala :)

♥ Mrs.Eady ♥ said...

wahida : ppsstt...rahsia!

idazs : hahaahha.....terus jadi mak angkat or mak mertua pun orait gak! :)

ashra : btg pinang je yg mampu :)

~ yus ~ said...

wah untungnya anak buah izwa...

emas Sri pinang tu..:)

Yan said...

best tu dpt hadiah emas.

akak teringat lagi cincin tunang in '95 adalah dari emas sri pinang..ada lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang