thumbnail

Monday, May 16, 2011

~ biar pun lambat...... ~

minggu lepas ku dilanda dugaan akibat dari niat jahat si stalker ku tapi ku taknak cerita dah pasal itu...
cuma ape yg mampu ku katakan dikala ku dilanda dugaan & kesedihan secara tiba-tiba allah turunkan sedikit kegembiraan buat ku utk ku terus tersenyum...

ini yg ku dpt bila ptg selepas semua 'dugaan' itu selesai...



syahmi terus tunjuk kad ini biler keluar dari sekolah dia..
alhamdulillah...sedikit terharu & gembira terbit dihati di kala itu.
"ya allah ya tuhanku,terima kasih kerana mendengar doa ku utk sedikit kegembiraan & membuang dugaan yg melanda diri ku.."


kad ini ku letakkan pada peti ais di rumah supaya setiap kali ku melintas di dapur ku teringatkan kegembiraan ini...terima kasih allah,syukur alhamdulillah..

syahmi...mama sayang syahmi sepenuh hati mama,kerana kehadiran syahmi mama bergelar mama.
semoga syahmi membesar menjadi anak yang baik,mendengar kata serta berjaya ye,semoga syahmi membesar boleh menjadi pelindung pada adik..itu doa mama pada syahmi..

biar pun lambat terima kad ucapan selamat hari ibu tapi tetap mengharukan diri ini............

14 comments:

nieda said...

terharunya...

ayu said...

so sweet la....
bersabar ye..

Yan said...

so sweet...

wahida said...

dpt kad dari anak mmg buat kita terharu kan...

MataHati @ MH said...

walaupun lambat tapi kad yg diberikan oleh anak sgt bermakna dan menyentuh hati.. :)

sabar hadapi dugaan..

Wina Momma S and S said...

alahai sweetnye bakal menantuku ini :-)

nuyue said...

terharunyer
nak kad camni jugak..hehehh
bilalah agaknyer nuyue akan dapat kad seumpama ini...

IDAZS said...

sweetnya, tunggu Zarin besar sikit pasti dapat jugak!

ieda said...

huuhuh so sweet kan
tu lah bertuahnya kita dijadikan wanita dan seterusnya IBU ..

sedih2 kita , kita masih mampu tersenyum dengan pemberian dari allah yg tidak ternilai ini :))

♥ Mrs.Eady ♥ said...

nieda : sweet kan.... :)

**************************************************************************

ayu : ade hikmah disebalik nyer..alhamdulillah :D

**************************************************************************

kak yan : hehehe...terharu!

♥ Mrs.Eady ♥ said...

wahida : haritu tgk anak ko bagi..ni aku x sangka aku pun dpt..

**************************************************************************

mh : terima kasih..syukur ade hikmah disebalik nyer..

**************************************************************************

wina : hehehe...sok-sok bg kat gulfren pulak :)

♥ Mrs.Eady ♥ said...

nuyue : next year msti dpt punyer..hihihi...

**************************************************************************

idazs : zarin bg siap mintak kek gajah!ahaks... :)

**************************************************************************

kak ieda : mmg mase ni mcm nak nangis sb hati gundah gulana ttibe-ttibe terus hilang masalah rasen ye...alhamdulillah...

Irma Rizal said...

sweetnye...
happy mother's day..

ashra said...

sweet nya syahmi..
lambat cepat tak kisahlah kan..yang penting,ingatannya.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang