thumbnail

Tuesday, May 03, 2011

~ new stail new hair ~




ni 1st time syahmi gunting rambut kat kedai.
mula takut jugak dia meragam ke meracau ke..tapi alhamdulillah sgttt baik perangai nyer!agak nyer mmg mood dia okey kot hari tu.sampaikan nmpk cd pun x mintak.
tgk apek tu pun senyum je tgk syahmi.haahhaa...good boy!

lepas syahmi, saya plak gunting rambut skit sebab rambut dah panjang sgt.rimas & susah nak bela dgn sufiya rajin tolong 'sikat' mmg la haru!mau tak haru kalo asyik trsangkut kat sikat dikerjakan oleh anak dara tuh!



new hair!


abg & adik.


ppstt...kecewa skit sb x dpt bwk syahmi pg mines & taman...sedangkn dah janji dgn dia...sedih!
insyallah minggu ni nak cuba jugak bwk dia...

8 comments:

etiey.com© said...

wahhhh good good. tak nanges! good lah syahmi

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

apesal xwat rambut pacak.... baru stylo :)

ayu said...

izwa : bagusnya syahmi...kalau hariz la kan..mengamuk2 dia ..hehe..ehhh..ada apa kat mines ekk?? dah lama tak jalan2 kat sana..

Wina Momma S and S said...

wah good boy la Syahmi..bile la leh bertentang mata dgn Kira ye Syahmi? kekekekekeke

eh, wina mmg suka gi mines!

NM02 said...

syahmi kan dah bujang... dah machoo.. tak gud la wat perangai kan...hehehe

IDAZS said...

syahmi good boy. tak nangis pun, hensem-hensem :)

ashra said...

wahhh..da bertambah ensem da die..
good boy..

nuyue said...

makin hensem...
awish pun nuyue bawa dia pi potong rambut hari mgg ritu..mula2 takut jugak dia meragam..al maklumlaa first time..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang