thumbnail

Monday, May 16, 2011

nota utk stalker....

kepada stalker or mata-mataku : 
ape yang kau buat pada ku minggu lepas amat la tak baik okey.
jadi tolong la berenti dari menjadi mata-mata hidupku baik dari blog or facebook ku...

ape yang kau buat telah memberi ku azab minggu lepas tapi alhamdulillah semua nyer telah selesai dgn baik.
bkn sekali kau buat mcm ni tapi minggu lepas yg paling azab pernah aku lalui dan kerana itu juga aku nak ucapkan terima kasih pada kau jugak sebab nyer kerana apa yang kau buat itulah allah telah berikan ku hikmah disebalik kejadian.syukur alhamdulillah!

kan baik kiter jadi kawan dari jadi lawan..opps..ku bkn lawan kau sebab ku tak suka nak cari musuh.
so..ape kate kau berenti dgn apa yang kau buat selama ni.hidup aku pun bkn la gah sgt utk kau terlalu jeles smpai mcm tu..tak masuk akal lgsg okey.

skrg aku nak nasihat kau supaya tolong berenti menjadi stalker hidup aku okey.tolong berenti sebab aku masih belum mampu maafkan kau & kwn kau kerana itu.bg aku selagi kau tak dtg jmpe aku minta maaf aku belum boleh utk maafkan kau.

tolong berenti menjadi mata-mata & penyampai cerita yang tidak benar!!


stop stalking ME okey!!

5 comments:

ayu said...

alahai..siannya izwa...doa banyak2 supaya mereka tidak lagi menganggu izwa dan keluarga ye..

Wina Momma S and S said...

hurmmmmmm

hey you, stop stalking my friend okay!

sabar ye dear..ur strong!

risa said...

wahhhhhhh...bahaya lah org mcm ni kan dear...rasa tak selesa sungguh!!

♥ Mrs.Eady ♥ said...

ayu : izwa pun harap sgggtttt benda yg same!tension...

wina : i'm strong but i'm too sad biler ade org busuk hati mcm nie...btw..tq my dear..

kak risa : sgggttt tension smpai rase nk tumbuk muka dia!!huhuh...

ashra said...

lahai izwa..sapalah yang busuk hati ni.
ada je perangai yang macam2 gni kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang