thumbnail

Monday, June 06, 2011

Mane nyer??

Dah la aku kebosanan kat office ni!
Dgn takde org dah serupa hari raya dah nie.......
Jenuh dah berBW dari tadi baru aku perasan kemane hilang nyer benda ni??
Minggu lepas ade beberapa blog kene skrg turn aku plak kene...
Haiii...la blogspot ape kes nie....?


Nak sabotaj aku ye blogspot oiii.....?
Bagi balik kwn-kwn aku tuh!

12 comments:

* Zaleta * said...

balik2 daku kena kak....esok2 ada la tu...

Kakzakie said...

Dia hilang sehari saja. Macam kakak hari itu. Esok kawan-kawan kita datang balik. Kena sorok blogspot. Heeee.....

Wina Momma S and S said...

kawan² kena culik jap kot heheheee

ajumohit said...

skrg ni diorg suke main nyorok2 la kan...sib bek dia sorok tak lama hehehhe

wahida said...

ada je aku tgk tu...

Murni Delights said...

hai kak izwa, ada gak kne beberapa kali..nnti dia ok sndri he..he

fiza said...

Ekekekeke...sabo jer lah. Blogspot tgh sengal lah tu.

fiza said...

Ekekekeke...sabo jer lah. Blogspot tgh sengal lah tu.

ashra said...

hehe.berehat sebentar la tu =p
kan da ada balik.hehe

ayu said...

hehe..ada je ..cuma, kena sabar sikit kan..

Fara said...

kat umah aku pon dh x dak dh menda tuh..trus aku hidekan..naper x dak yer??sengal ler..

risa said...

nak kena bom neh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang