thumbnail

Tuesday, June 14, 2011

Terharu giler!!!!

Giler terharu ttibe ade org buat entry psl blog kiter!
Aisehhh...........rase nak menangis terharu!
Terharu bangat nih!


Terima kasih bnyk la dik sebab sudi buat entry itu....
Eh adik ke nih??
Bkn ape sgt la setakat menerjah ke blog pilihan tu, sekadar menambah ilmu pengetahuan pengalaman melalui blog blog ni je..bak kater pepatah tak kenal maka tak cinta kan? :)

Btw....salam perkenalan :)

14 comments:

Fitri Senin said...

uiiii...best nye kalo blog kena review

sue perbs.. said...

tahniah.. salam perknalan juge..

ieda said...

aah syok kan dik kalau ada org buat entry utk kite .. rasa dihargai x kesahlah dlm bentuk apa jua :))

zaidah said...

nak jugak orang review blog kita....ade sesiapa tak nak review bog zai...ahaks..

Hackers said...

terima kasih kerana bantu hackers wat promosi..

Murni Delights said...

tahniah kak izwa...
he..he

ashra said...

tumpang hepi jugak.hehe..

ajumohit said...

wah bestnnya,,up traffik skit hehehe

kayzie said...

wah tahniah..syok tuh

Yan said...

tahniah.. syoknya..

fiza said...

Wah...glamer nyah ☺☺

♥Mrs.Eady♥ said...

kwn-kwn : terima kasih....

hackers : terima kasih padamu kembali :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

dah makin femes la akak kita sorang ni kan :)

♥Mrs.Eady♥ said...

top : ceeehh,....mcm la glamer sgttt daku nih! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang