thumbnail

Thursday, June 23, 2011

Terima Kasih Wahida!!

Yeeeesss.....hari ni masuk office lambat skit sb breakfast dgn en.hubby pagi ni (sebab nk kene tinggal 3 hari..hukhukhuk.....) duduk je terus terpandang atas meja, waaaah....best nyer!!!!!
Aku mmg giler coklat....aku mmg pengumpul magnet fridge & aku mmg suka key chain!
Hoyeee...hoyeee..... :)

Ini dia!

Barangan nyer!

Pesanan dari laki wahida

Beb....terima kasih bnyk sebab sudi bg aku walaupun skrg aku dah tak jadi Top Commentators kau...hukhukhuk...mcm mane aku bleh jatuh tu????Aiseyyy..........

Ape pun TQ beb...mmg murah rezeki ko lagi lepas ni,amin...

Pada yang lain kalo nak gak si wahida ni tgh buat GA yg paling simple & sempoi so ape lagi pergi la terjah kat sini! Siap bleh menang minyak gamat ko!Hahahaha......

10 comments:

cheqna said...

wah...beshnya...
tahniah kak =)

NM02 said...

ai pun dapat jugakkkkk..... suker suker suker....

ashra said...

suka coklat..sama.
suka kumpul fridge magnet.sama

hehe.kumpul keychain je tak sama.sbb saya rimas keychain bebanyak.keke =p

ieda said...

bestnya dikkk :)

mamyharraz said...

syoknya dpt kunyah2 cekelat dr langkawi :)

wahida said...

sama2 dik nun...glad sbb ko suka...

saingan sengit la nok, tu yg ko jatuh tempat ke berapa ntah tu...

nnt aku balik Bali, aku akan buat GA sempoi lagi dan akan ada top commentators lagi...

risa said...

erksss...kenapa akak tak dapat??
hehehehe...suke kan dapat hadiah2 neh...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

wah best nye dapat hadiah dari orang len.. akak lak bile nak bagi saya hadiah ha!!!! hehehe

nieda said...

bestnya...coklat oh coklat

mummysyafie said...

ooo...wahida nyer opismate gak ke ni? taniah dapat FM dari langkawi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang