thumbnail

Thursday, July 07, 2011

Hamikkkk ko!!


Hahahahaha....senyum je la!!
Kene edit minit mesyuarat...ekekekeekkee.... :)

pstt...1st time kene amik minit nih...ekekekekeke...

20 comments:

Zuwairi Aiman said...

apekebenda tu.. dah zoom pun x paham lg la

NM02 said...

banyak amendment tu...

Ujang9897 said...

erk.., cuba buang jer kertas tu..hahaha

mrs puex said...

saya yg menurut perintah..hihi..

ashra said...

haha.saya ingat lagi masa keje dulu,bila kena ganti kan prg amik minit mesyuarat..adalah sesuatu paling ku tak suka.sbb tak laju catat isi meeting.keke

fiza said...

Hehehehe...dah biasa buat. Tapi tensi klo dpt tulisan yg susah nak faham.

Farah Shamsudin said...

selamat mengadap minit mesyuarat yee..:)

Kakzakie said...

Mula-mula kekoklah bila dah biasa tak ada masalah. Kakak dah bertahun-tahun buat bendalah nie...

fazilzura said...

mak aiiii ... banyak nye..

x suke kene ambik minit, kalau tukang taip ok ler

ieda said...

huuuuh perkara yg paling malas akak nak buat .. baik amik minute sendiri dari edit2 nie ..fenin dikk huhuh

Murni Delights said...

dasat tu..ha ambik skali..hik..hik

zaidah said...

dulu selalu buat minit....sekarang nie pun ade jugak buat.....memang tension klu nak catat minit...kekadang melencong daripada agenda...

MataHati @ MH said...

x nampak mcm catatan ringkas minit mesyuarat pun...hahaha

wahida said...

baru semalam aku buat minit mesyuarat nok...mmg pening...nasib dah hantar....

ajumohit said...

Ngalahkan tulisan doctor tu izwa hehe...

lydzar said...

saya yang tak reti amek minit mesyuarat :D

jom join GA saya..

http://semuasihatselalu.blogspot.com/2011/07/kedai-triple-s-giveaway-from.html

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

ahhaha.. xpe kak... belajar dari kesilapan kan.... kalau slaah lagi suruh jerk bos wat sendiri :)

aizamia3 said...

hanya tuan pencatat je yang faham..

psstt: lebih kuranglah kita.. hikhikhik.. ai tak buat minit tapi membantu org yang buat minit..

ayu said...

fuhhh..boleh tahan gak tu..

nuRuL said...

same jek keje kite kak!

kene amik minit mesyuarat.

kalau bole nak je skip tak mau datang ari ade miting, tapi bos sanggup cari ari kite ade kat opis.hu²

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang