thumbnail

Friday, July 15, 2011

Makan Lagi.....

Entry Auto...sebab daku cuti hari ni :)

Hari rabu kelmarin balik keje kami terus ke JJ AU sebab nak cari baju kaler peach warna tema sempena kenduri kezen di Batu Pahat, Johor nanti.
So sebab dah lepas maghrib kami terus mkn kat situ la.
Makan kat tempat kegemaran kamu yg baru..mane lagi kalo tak Fruitland tu.
Tempat nie...aman, tenang, org tak ramai & yg penting sedap.





Sedap sgtttt sampai berkali-kali Syahmi ckp 'nnti kiter dtg lagi ye mama...nnti kiter dtg lagi ye....'
Ye la nakkk...mama ko ni kan petik duit jek! :)
Gambar air je terlupa nak amik sebab dah lapar giler.....BTW total mkn ni semua RM39.80.

Hurm...daku dah jadi duta makan dah ni padahal ckp nak diet!!Adeeess.....selamat menjamu mata :)

7 comments:

iduraz said...

cam sedap jer menu tengah2 tuh..spageti eh

ajumohit said...

hadui sedapnya mkanan2 ni, diet apanya izwa kurus jek...tp tingin gk ni gi slimming centre sbb malas nk exercise hahahaha

NM02 said...

selagi boleh makan, makan aje la izwa. esok dah tak mampu nak telan makanan, baru la diet.. hahaha

cheqna said...

makan jangan tak makan =)

kayzie said...

berbaloinya harga dia..tak pyh diet la kak..hehe

ashra said...

hehe.siap ada entry auto ye. =p

wahh..syahmi nak dtg lagi ajak auntie ye..mama blanje auntie.hehe

risa said...

weeeeeeeeeee...murah beno tu haishhhh...nak pegi ntah bila adehh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang