thumbnail

Friday, July 08, 2011

Meh sini nak Membebel skitt..


Nak membebel nih....!
Negara dah aman kenapa nak dihuru harakan??
Dtg kerja dgn keadaan yg penuh polis & trak polis meronta di sekitar KL dgn keadaan jln yg sgttt jem teruk....Suka ke mcm tu?Sukaaa ke?Suka ke tempoh jem tu??

Yang paling best nyer...Semua nyer org Melayu yg terlibat dgn Perang Jalanan itu..
Bangga?Malu?Suka? 
Tepuk dada tnya hati ape yg betul ape yg salah!
Bangsa lain mane?Ade ke?
Ada!!Ada kat rumah bertepuk tgn melihat org Melayu or lebih senang ckp org ISLAM bertempur sesama sendiri!Ye...malu?bangga?Tanya la diri sendiri!

Nak tau sapa yg paling susah...org lain,org meniaga,org yg berkerja yg lgsg tak terlibat dgn dgn hal-hal politik nih!Mane nyer dng kene tutup kedai mane nyer dgn jem mane nyer dgn huru hara...Suka ke mcm tu?

Betul apa kata Mantan PM kiter : Melayu Mudah Lupa..kooottt......!!

Ini entry bkn marah ok tapi nak membebel sb terpaksa tempuh JEM!Hahahaahhaa......... :)

21 comments:

eB ezrin said...

p0lo, jom jenguk kami
http://mamaaerish.blogspot.com/
;p

ajumohit said...

hehhehe geram kan izwa, dia punya pasal semua org kene tempias

* Zaleta * said...

walaupun jauh kat labuan tp geram jugak dgn perempuan tua tak sedar diri tu...ngokkk tul

Mommy Fara said...

Sy suke bile awak pedulikan hal nie. Bukan semata jem tu tp awk dah sentuh bab bangsa. Malu kan? W'pun kita perempuan, isteri somebody tp kite pun ade peranan. Jgn jdk org yg apathy. x ambil peduli dan pentingkan diri sendiri.

=)

ashra said...

adess..lupalak.kensel la gi KL weekend ni.mau jem..huhu..

wahida said...

aku pun sakit hati dengan perhimpunan haram mcm ni...mereka ni semua mmg dasar penghasut!!!

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

KL jugak jadi mangsa... mesti jem teruk esok... adehh... =_=

Fitri Senin said...

yela blh pg2 nak g keje polis wat road block???hmmmm xtau la sape yg xberakal sebenarnya kat sini??

Alin Marlini said...

saya kat pertama komplexs ni..tak taulah..petang ni konpem jem gilak..

fiza said...

Kesian kat org yg keja area KL, terpaksa tempuh jalan yg sesak nak mamp** . Memang menyusahkan btul.

kayzie said...

itulah diorang ni..ntah apa yg nk di BERSIHkan..hbis huru hara

chichi said...

risau tengak keadaan mcm ni..tolong pike masak2 la sapa yg sokong perhimpunan haram ni..kesian kat family yg tak berdosa.MELAYU TOLONG BUKAK MATA BESAR2 YE..BERPIJAK PADA BUMI YG NYATA...

Ati Masrif said...

orang2 mcm inilah

yang patut di buang negara....

ezan said...

betul2.. rasa dah x cam kat malaysia pulak. x suka la...

mamyharraz said...

part JEM! tu buatkan bertambah bengang =P susahkan org jer~

Anonymous said...

perhimpunan haram apa kejadahnya....tak boleh buat macam kat UK ke? kasi je la, nanti diaorang boring, diaorang berenti la...Polis yang mengada-ngada...

Tengah2 sibuk pasal bersih, ada lagi anak dara orang Melayu kena sembelih...suka la macam tu? suka?

cikmima said...

takutt...

http://rosmimarazak.blogspot.com/2011/07/support-fantastic-moment-studio-new.html

Edy Zaidi said...

haha...sabar2..nasib dah xde kat KL...selamat...:p

izfanora said...

tue mslhnyer bila dah buat baru berfikir..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

tau xpe kak... sya pon rimas ar ngan benda ni.. kebanyakan ye yang terlibat orang melayu kan... bangsa lain jadi kepala, bangsa melayu jadi barua dieorang kn.. sedih kan kak :(

Anonymous said...

Kau orang yg komen ni...asyik tengok berita kat TV pendusta..dan baca akhbar yg suka buat fitnah.....tu pasal komen mengikut perasaan bukan dari hati dan akal yang BERSIH........ !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang