thumbnail

Tuesday, August 02, 2011

Bersiaran dari dlm selimut!

Terkezutttt dgn tajuk?Hahahaha..ape bleh buat,nak menghadped mase anak tido trpaksa la menyorok dlm selimut!Kalo tak mesti diaorg terjaga dek cahaya hp ku ini..Ekekeke..ape pun bleh la!

Hurm..daku cuti lagi but today is lastday utk berkuak lentang kat umh dgn anak-anak.Bnyk yg daku dah tercicir ni dgn entry korg semua tu!Jenuh daku nak kejar balik nnti!Tunggu yeeeee..akan ku tiba!Bagi follower baru,selamat dtg & salam persahabatan dariku..Fuuuuuh..tak sangka dah 341 org!Hahahaa..gelak ek!sb org lain dah ribu-ribu!Ekekekkekee..takpe takpe :) tunggu kunjunganku ke rumah kamu kamu ye :)

So..belum terlambat nak ucapkan Selamat Berpuasa Semua,bln puasa bkn utk mkn semua ye.Kesihatan kene jaga juga.Ta ta..berjumpa kiter esok hari ye,insyallah!

Psstt..nak sambung tido!Ekekeke..jgn mare :)

10 comments:

ajumohit said...

hehehhe mcm2 situasi leh update blog ye izwa hehehe, selamat berpuasa utk izwa n family

Cik Ecah said...

jelesss nk tdo jugakkk huhu

ayu said...

nak tido gakkkk..bestnyaaa

Mommy Fara said...

Cuti? Wow! Mcm seronok je!

Farah Shamsudin said...

Salam Ramadhan sayang..:) Bestnye dapat cuti kann.. fara ni kerja.. kerja.. dan terus kerja..

Murni Delights said...

wah syioknyer dapat bersiaran dari selimut..he..he terbayang2 bantal dan selimut dirumah...

cheqna said...

amboi beshnya dia...
cheqna baru masuk keje hari ni..ting tong gok kejap
selamat berpose =)

NM02 said...

patutlah komen aku kurang satu.. hahaha

ashra said...

hehe.betul2.kalu nak bersiaran dgn aman,kena bawah selimut..kalu tak,mau anak tak tido.keke

aizamia3 said...

betul tu.. nak tunggu anak2 tidur dengan kita sekali hanyut..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang