thumbnail

Wednesday, August 03, 2011

Hari ini..................

Hari ni tak sempat nk cerita panjang sebab kerja bnyk beb!
Lagi pun hari ni hari daku nak kejar org org baru!Hahahaha..ala sape lagi kalo tak follower baru daku la...nak singgah umh diaorg dulu pastu nak singgah umh korg lagi so mane sempat nk buat entry nnti.

Okey...1..2..3... lariiiiiiiiiiiiiii..........eh silap...kejaaaaaaaar ke rumah korg!


Tungggguuuuu.................. :)


11 comments:

Fitri Senin said...

kalo kejar cmtu, blh kurus time bulan puasa ni

MrS. F!zA said...

puasa2 pon larat lari :P

Krsty Pinky said...

tgk gambo lari tu,rs aku yg mengah..hehe

cheqna said...

umah cheqna jugak ok =)

Isteri Encek Bard said...

gud luck yer... hihihihi

NM02 said...

kau kalu nak lari elok2 nokss.. kang tepelecot plakssss

ashra said...

hehe.jgn laju sgt berlari,mau jem kom tu.keke

Vna Sandhu said...

cepat...aku tunggu!

ayu said...

laju lagi..laju lagi..

aizamia3 said...

tungguuuu.. jangan lari dulu.. meh kita jalan sama2.. ;)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

mak oi.. pecut nye lari.. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang