thumbnail

Tuesday, August 09, 2011

Labuan Oh Labuan!

Ihsan pakcik google!

Hurm....banyak lagi rupanye tempat yg saya tak pegi lagi di Labuan nih...
Bkn ape..punca nyer sibuk la duk memekak eh memekak ke..tak tak...sibuk la duk ckp ckp ngn en.hubby tu nak pegi ke Pulau Manukan tapi apakan daya ramai yg ckp Pulau Manukan dah kotor skit dan nak pegi ke Pulau Manukan ni dari Labuan amat la jauh & lama kalau nak feri dari Labuan..

Oh lupa nak bagitau..keluarga mertua saya semua ada di sana jadi kami sekeluarga dapat la tiket free setiap tahun utk pulang ke sana,naik MAS ko tiap thn :)!Ekekeke....tu yang saya nak sgt pegi ke Pulau Manukan yg terletak di KK tu,ye la pikir-pikir alang-alang tiket dah free apa salah nyer berjalan sekali ke KK tu walaupun kene naik feri tapi rupa nya di Labuan  ada pulau nyer tersendiri & juga cantik seperti di Pulau Manukan!Haiiit.....................

Ye la en.hubby pun bkn tau pun sebab dia bkn duduk di sana jadi dia sendiri pun tak tahu pasal nih tapi disebab kan bini dia ni terajin sgt menggoogle so dpt la tahu antara-antara tempat or pulau-pulau yg menarik mcm Pulau Papan, Pulau Karuman & Pulau Rusukan Besar (utk menyelam).Pulau-pulau ni kalo nak pergi kene naik bot dari Labuan & di Labuan sendiri pun ade pantai nyer!Huuhuhuu.................

Ingat tahun ni balik nak ajak en.hubby duduk kat hotel..eh boleh ke ni?Eh..tak kecik hati ke mak abah nanti?Hehehe...bkn la seminggu duk hotel mgkn 3 hari ke lebih kurang mcm tu la sebab kali ni balik rase nyer mcm seminggu or lebih sikit!Biase kami balik 4 or 5 hari jek..so tahun ni rase nyer mcm nak ajak bercuti di Labuan jek...eh eh boleh ke ni?Heheehe..nak kene tanye adik ipar ku dulu takut mak atau abah kecik hati nanti..! :)

Tapi biras lelaki ku ckp belah KK jugak cantik pantai nyer...aduhaiii........... :(

pssst..tak dapat pegi Manukan tapi dapat pegi Bandar KK pun best jugak kan...hikhikhikhik......lariiiiiikkkkkkk....

16 comments:

Fitri Senin said...

saya suka Labuan..cantek..bersih..kecik..jalan2 pusing2 sampai tempat sama..dok kat dorsett labuan!!!best giller

mrsharis said...

gi kk bermalam kt umah mara..btl2 kt tgh bandar..

kayzie said...

org sana yg duk smenanjung mmg dpt free tket tiap thun ek kak?bgus gak ek..kak..nnt cuti bw jek mak n ayah skali kl tkut kecik ati..eheheh

Eye_nee said...

Akk Pernah ke Manukan thn lepas sis..cantikkkk....

eB ezrin said...

gi kk nanti, eB nak ole2 boley? ;aci x malu ;p

fazilzura said...

wah besh nyeeee... xpenah lg jejak labuan ... agak2 sudi dak belikan FM


salam kenalan dr fazilzurakil

mamyharraz said...

owya?ada pulau sendiri kt labuan tu ..hmm baru tau.ok nnt balik labuan bolehlah p sana...

sampai ati husben tak citer kt kita tauuuu =P

ayu said...

bestnya sambil menyelam minum air kan..sambil beraya sambil berjalan2...wahhhhhhh..syok!!

wahida said...

weh, ko balik labuan aku nak kirim FM nok...

Hanis Azla said...

best tu.. sambil balik raya sambil pi vacation sekali.. a very good idea.. harap2 mertua faham..

cheqna said...

pantai ganu comel gop...=)

ashra said...

waa..tak pernah sampai sabah sarawak..
ni nak nanges ni...

mrs puex said...

waaaa...bestnyee..nak ole ole dr labuan bole??hikhik..

klo singgah KK tu pi la jumpe vee..kenal lg x ngn vee dak aim dulu??

sgt berhajat nk pi KK tp lom ade kesempatan..hukhukhuk..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

saya xpernah lagi g pulau borneo.. pe ntah lagi labuan.. dengar citer pantai kt sane cantik2 kn.. teringin nk g sane :)

Edy Zaidi said...

xpernah g labuan, tp insyaAllah dalam beberapa hari lagi nak g sana...

tapi KK mmg best...pulau cantik, air pun biru je...terbaik!

Murni Delights said...

tak pernahpergi labuan syioknyer...he..he tapi KK nak g huj bulan 11 nie..insya Allah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang