thumbnail

Wednesday, August 03, 2011

Menangis kerana MAWAR..

Hari ni gugur air mata ku kerana kisah Mawar Nafastari...
Kerana kehilangan suami pada 01 Mac 2011 yg lalu...sini..

Ya Allah Ya Tuhanku..Kau berikanlah kekuatan,kesabaran,ketabahan pada Mawar Nafastari dlm meneruskan perjuangan hidup nya dalam membesarkan anak-anak nya,Kau permudahkanlah segala urusan mereka dalam meneruskan kehidupan...

Tak terjangkau difikiranku jikalau kehilangan suamiku atau anak-anak atau ibu bapa secara tiba-tiba sebegini..ku tak mampu menghadapi nya..ku tak kuat utk menerima nya..

Dengan ini ku berdoa padaMu Ya Allah..
Ya Allah Ya Tuhanku..Kau panjangkanlah umur suami ku,Kau lindungilah dia sentiasa, Kau panjangkanlah jodoh kami sehingga kami sama-sama tua, Kau lindungilah kami sekeluarga,kedua ibu bapaku, kedua ibu bapa mertuaku, seluruh kaum keluargaku serta sahabat-sahabatku dari bencana yg membinasakan...

Dalam padaku bergembira rupa nya ku terlupa masih lagi ada insan yg bersedih diluar sana...
Ampunkan dosa ku Ya Allah Ya Tuhanku kerana alpa.....

14 comments:

ashra said...

saya hilang dikandung pun terasa berat perasaan.

tak terjangkau dek akal kalu saya di tempatnya..uhukk...tamo pk.

:: Mrs.Eady :: said...

Ashra : keranamu la daku kenal blog dia..TQ ash..:)

Kakzakie said...

Kakak dapat faham perasaan yg dihadapinya. Terasa kosong dan rasa mahu ikut sama.... Kesiannya... moga diberi ketabahan pada dirinya...

Imaan09 said...

haah kan..memikirkan saja xsanggup,apa lg melalui..moga2 TUHAN tidak uji kita begitu kan izwa.. dh g link tu..bc sekerat je, sbb xsanggup nk teruskan..

Rozita said...

saya pun sedih jugak..

cheqna said...

sedih...moga Allah bagi kekuatan pada dia untuk meneruskan kehidupan mendatang..

Fitri Senin said...

saya pun tgh baca...sedey nye

msredcheesecake said...

kena sentiasa ingat kat luar sana ramai yg bersedih supaya kita tak alpa..

ajumohit said...

Ya Allah kehilangan org tsyg di bulan baik ini, smg ditabahkan hatinya mhdpi hari2 mdtg

fiza said...

Dah baca blog dia, memang sedih sbb anak kecik² lagi.

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

semoga beliau tabah menghadapi dugaan ni kn.. memang perit kalau hilang orang tersayang.. walaubagaimanapun hidup ne kena teroskan jugak kn

ayu said...

izwa, tak sanggup nak bayang n tak sanggup nak baca..

anisalya said...

kadang-kadang kita rasa tak kuat...
tapi kata encik suami pada saya...
orang perempuan lagi kuat daripada lelaki bila bab2 orang tersayang meninggalkan dunia yang hakiki ni...

NM02 said...

pernah baca kesah dia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang