thumbnail

Tuesday, August 23, 2011

Raya?

Raya?hurmm..raya?.................
Setiap tahun mcm takde mood jek nak raya sebab raya ku mcm hari hari biase je..tak ade ape pun yg berubah...sepert-seperti biasa.....
Nak balik kg en.suami hurm....mcm tu lah...belum ada rezeki lagi nak beraya disana...
Kesian mak abah mertuaku....mesti tiap tahun mereka berharap anak lelaki mereka balik beraya dgn mereka kan...tapi apakan daya.....
Kesian kat en.suamiku juga...mesti tiap tahun berniat berhasrat beraya dgn mak abah dia kan...tapi apakan daya.....

Insyallah tahun depan ada rezeki umur panjang kami akan balik beraya di sana...Saya tak nak nanti apa-apa terjadi kat mak abah mertua baru nak menyesal...(semoga dipanjangkan usia & diberikan kesihatan yg baik pada mak abah mertuaku...,amin)

Pada mak abah...kami minta maaf kerana tahun ni kami masih lagi tidak dapat beraya dgn mak abah...& terima kasih pada mak abah kerana sgt sgt memahami keadaan & masalah kami....
Semoga Allah lindungi mak abah & semoga allah berkati mak abah selalu,amin....(ni la mak abah mertua yg terbaik di dunia.....)

Semoga allah tunjukkan kebesarannya padamu mgkn tidak sekarang tapi di masa hadapan insyallah sebab Allah itu Maha Kuasa juga kerana kita ada anak & kita juga tak nak anak or cucu kita buat mcm ni kan?

Ketahuilah bahawa Allah itu Maha Adil & Saksama...
Raya?hurm...................................

23 comments:

Anum said...

mesti keluarga sangat memahami kan..

Mommy Fara said...

Adik Nia sudah kembali ke rahmatullah....

Tak apa. Asalkan ada kelapangan pulang ke kampung walau bukan Hari Raya...

Janji dpt menjenguk mereka, kan?

aqishah said...

alahai cam sedey jer ni... huhuhuuhu

ashra said...

takpe.mudahan segalanya dimudahkan ye..apa jua keputusan kita ambil.insyaallah..

aizamia3 said...

moga Allah permudahkan urusan..

Maya Mayana said...

Semoga dipermudahkan urusan dan diberi kelapangan waktu...Selamat Hari raya dan maaf zahir batin :D

ajumohit said...

yg penting kita merayakan raya ini secara bersederhana, sbg kemenangan setelah berpuasa sebulan

mrsharis said...

Sabar izwa..insyaallah nti ada rezeki boleh balik labuan.

Krsty Pinky said...

insyaAllah akan ada rezeki utk beraya dgn mertua pula..

Eye_nee said...

IsyaAllah...pasti akan bersama-sama mak abah satu hari nnt...

ieda said...

kuatkan semangat mu dik .. akak sure kelaurga adik lebih memahami situasi adik .. insyaallah , sambutlah syawal dengan senyuman walau seketika .. :)

wahida said...

insyaAllah...tahun depan ko balik labuan ye nok...

cheqna said...

insyaallah..semoga segalanya akan dipermudahkan ALlah...
kita ni manusia hanya mampu merancang...
selamat hari raya dear =)

mizah said...

sabar la ye...semoga lepas ni dapat beraya kat belah sana...dan dipermudahkan..

abah khalisha said...

Jauhnya ye..InsyaAllah ada rezeki nanti pulang dan spend time dengan mereka
Anak yang paling kedekut...

eB ezrin said...

sedey kan? hu3
tiap2 taun pn kami rayer umah MIL

ayu said...

insyaallah izwa..jgn sedey2 ye..take care...

Vna Sandhu said...

samalah kite..setiap kali raya, hubby x berapa suke sebab keluarga berpecah, ibu ade tp x ngam, ayah pulak kat indonesia hurmmmmm

wina nie pulak bergantung kat hubby jelah & saudara mara dia nak sambut raya tapi xpe, dah ade anak² nie, excitedlah jugak sikit heheheee

xpe izwa, mesti ur PIL faham & insyallah dimurahkan rezeki, nx year bolehlah balik sabah, bah!

Hanis Azla said...

InsyaAllah, ada rezeki nnt bolehlah beraya bersama mereka.. semoga dipermudahkan segalanya..

MrS. F!zA said...

harap ini bukan raya yg terakhir lah kn..moga thn dpn berkesempatan raya sama,..

mummysyafie said...

insyallah..ada rezeki tahun depan boleh la beraya bersama.

msredcheesecake said...

setiap kejadian ada hikmahnya...muga dipermudahkan segala urusan...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

<----- mood raya lom datang lagi :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang