thumbnail

Thursday, August 04, 2011

Sebarkan!Bantulah Mereka...

Sebarkan utk menolong kwn kepada kwn...
Kawan kepada Kak Hana Seman yg kehilangan suami nyer..
Berikut di ambil dari blog kak Hana Seman :

Berita yg diterima dari Salwa @ Siti Al'Izzah semalam… Kehilangan suaminya Ithnin Ngadiman awal pagi 2 Ogos 2011, jam 3.00 pagi di halaman rumah mereka di Alam Damai, Cheras.
En Ithnin dikatakan keluar ke kereta untuk mengambil tafsir al-Quran, namun tak masuk semula, sehinggalah Salwa keluar memeriksa 20 minit kemudian dan mendapati suaminya tiada dan pintu kereta terbuka.
Beliau tidak membawa apa2 dokumen, termasuk  wallet , IC malah handphone pun tak bawa.
Sehingga sekarang belum ada sebarang klu tentang kehilangannya.
Sekiranya anda mempunyai maklumat tentang Ithin Ngadiman (gambar) minta hubungi Inspektor Radha 012-6052227, Ibu Kauthar (Salwa) 013-3101221 atau ibu beliau 016-3743248.

Isteri beliau adalah salah seorg sahabat baik kepada Kak Hana Seman..
Selanjutnya sila baca di sini..


Pesanan : mari kita sama-sama doakan 'semoga En. Ithnin selamat pulang ke pangkuan keluarga dalam keadaan selamat....amin..'

13 comments:

Eye_nee said...

Ya-Allah bantu lah sahabat ini memecahkan kebuntuan dlm mencari suaminya...Permudahkan segalanya Ya-Allah...tk dapat nak bygkan perasaan isteri dia ssat ni kan sis..semoga tiada berita yg mendukacitakan nnt....

cheqna said...

allahuakbar...
moga semuanya dalam keadaan baik saja...

mrsharis said...

seramnyer..skng mcm2 hal boleh jadi. Jaga diri n anak2 elok2 tau..

Hana Seman said...

Thanx Izwa for sharing. Harap ada berita gembira buat Salwa

NM02 said...

Ya Allah... camner leh hilang ek? hairan sungguh..

sama2 kita berdoa moga En. Ithnin selamat kembali ke pangkuan keluarga. amin...

zaidah said...

semoga salwa tabah menghadapi dugaan ini...semoga en. ithnin selamat n pulang ke rumah...amin..

ayu said...

moga beliau selamat dijumpai

Anum said...

semoga semuanya dalam keadaan yang baik
amin

ashra said...

mudahan tidak ada yang buruk berlaku.
heran jugak ye.nak kata kena rompak,tak pulak hilang barang.

mudahan allah beri jalan penyelesaian kepada keluarga ini..

MataHati @ MH said...

semoga semuanya baik2 belaka

Gieyana said...

Salam Kenal..

moga En Ithnin dpt ditemui...tumpang simpati for them..

azam said...

semoga selamat kembali...insyaallah.....

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hope en. ithnin dapat dijumpai sepat mungkin kn.. aminnnn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang