thumbnail

Monday, August 22, 2011

She's Critical..

Ku menangis lagi....hati ku sebagai ibu tersentuh kerana anak ini..


sedikit petikan dari entry ibu nyer....

salam wahai rakan2 alammaya ku......
ingat x lagi dgn puteriku, Dania Emelda Aqasha?? dy dalam keadaan tak stabil skrg...saya sempat meluangkan masa seketika ini, untuk menulis hanya untuk meminta jasabaik rakan dan taulan, samaada kenal saya atau pun hanya kenal di alam siber ini.....utk sama2 mendoakan kesejahteraan puteriku ini......

she's diagnose leukimia pd 12 feb 2011, dan skrg dah cycle yang ke 3...sepatut nye hanya mengambil masa lagi 3 minggu shj untuk menghabiskan cycle ini....dan selepas itu..masuklah maintanance di mana pu3 ku ini hanya sebulan sekali shj mendapatkan rawatan....

tapi, sesungguhnya Tuhan itu maha Penyayang....Dia menduga kami sekeluarga dgn ujian yang amat berat utk kami tempuhi......


kawan2.......
aku x akan minta duit......
tapi, hanya 1 minit selepas solat anda.....tolonglah doakan anak ku ini, Dania Emelda Aqasha dupaya dia dapat melawan penyakitnnya, supata dia kuat semangat......dan kuatkan semangat ku juga utk menempuh segala cabaran ini........1minit je!!!


lebih lanjut di sini kerana saya tak mampu utk membaca nyer lagi..
hanya air mata yg berkaca ketika ini terlalu kabur utk ku meneruskan....
ibu ni adalah ibu tunggal...............lagi bertambah dugaan dlm hidup nyer...

P/S : para ibu para bapa para sahabat...marilah kita doakan kesejahteraan anak ini & semoga diberi kekuatan & ketabahan pada ibu nyer....amin...

:: anak ini telah kembali ke pangkuan ilahi pada 3.19 ptg tadi beberapa ketika entry ini dipostkan..DariNya kita dtg kepadaNya juga kita kembali..al-fatihah.. ::

16 comments:

NM02 said...

aku lom baca kesahnya, tgk gambar pun aku dah sayu

Murni Delights said...

sedihnyer la..semoga keluarganya tabah menghadapi dugaan yang mendatang..

Norazrani Maamin said...

baca dah skit tadi..x sanggup nak abiskan sbb sedih..kesiannya anak ini..semoga adik Dania Emelda Aqasha sihat kembali..amin

ashra said...

mudahan anak kecil ni pulih dan kembali membesar bsama ayah ibunya.amin

fiza said...

Sedih sangat. Smoga adin dania di beri kekuatan dan semangat yg tinggi utk melawan penyakit.

Daku bab² anak sakit ni mesti nangis klo baca.

ajumohit said...

Mmg bgenang airmata mbacanya, auntie doakan yg terbaek buatmu anakku, Allah sentiasa bsamamu

wahida said...

sedihnya....aku pun tak sanggup nak baca sampai habis..

hanya yg aku mampu buat, berdoa agar anak kecil ni kuat utk lawan penyakit dia...

Rozita said...

salam izwa, akak baru dapat khabar yang anak kecil dah menyahut seruan ilahi... al fatihah..

cheqna said...

ya allah..kecik2 gini dah diduga dengan penyakit sebegini..apepun moga anak ini tabah dan kuat untuk lawan peyakit dia

Eye_nee said...

Ya-Allah lindungi lah Dania..kasihani lah dia..Sembuhkan penyakitnya...

Sebak akk sis...

kayzie said...

@Rozita betul ke dah takde kak?ALLAH sayangkan dia..moga kuat keluarganya menerima dugaan ini..:(

nieda said...

baca di blog leen, arwah dania dah kembali ke rahmatullah...al fatihah

Edy Zaidi said...

kesiannya...innalillah...

ieda said...

ya allah .. semoga arwah dania tenang disana .. sesungguhnya allah lebih menyayanyi dania ..
dan semoga ibunya tabah dengan ujian besar dari allah ini ... aminnn dan alfatihah ..

abah khalisha said...

Al-Fatihah..dia telah bahagia disana.InsyaAllah

Anak yang paling kedekut..

anitadiana said...

sedah lah pulak tengok budak kecil ne..kak ita lambat baca...nanti kak ita bubuh kat blog kak ita lah insallah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang