thumbnail

Wednesday, September 21, 2011

Happy Bestday Kakakku!


Dedicate to My Sista....
Kak...selamat harijadi!Semoga kau dipanjangkan umur lagi,dimurahkan rezeki bnyk-bnyk lagi,dilindungi Allah sentiasa & semoga kau bahagia selalu,kak...

Aku tak tahu mcm mane hidup aku kalau takde kau ngn Naim..Korg mmg adik-beradik terhebat!Walaupun dulu kiter pernah 'jauh' tapi skrg kiter sgt rapat.Mgkn faktor masa & usia memainkan peranan kan....Kau ngn naim selalu tolong aku masa susah & aku tak tahu mcm mane nak balas budi baik ko ngn naim..Takde kata-kata yg mampu aku ucapkan selain Terima Kasih sebab jadi kakak aku & Terima Kasih juga pada naim sebab jadi adik aku...Terima Kasih pada Allah sebab berikan kau & naim sebagai adik beradik aku....

Aku sayang kau & naim sampai mati....!

18 comments:

Anum said...

happy b'day to ur sister

NM02 said...

hepi beday sista!

ieda said...

eppy bday to ur sista dik .. semoga semua doa2 muu dimakbulkan allah .. aminnn :)

working mom... said...

hepi besday to ur sista .. :)

Kathy Tuah said...

hepy besday 2 ur sista ^^

Fitri Senin said...

semoga ur sista panjang umur dan murah rezeki

wahida said...

hepi beday sis....semoga panjang umur murah rezeki hendaknya...amin....

Vna Sandhu said...

happy birthday kakak!

Eye_nee said...

Hepi besday to ur sis...semoga Allah sentiasa memelihara perhubungan kamu adik beradik...

cheqna said...

selamat hari lahir moga sentiasa diberkati allah..

Kakzakie said...

Selamat ulangtahun kelahiran kakak. Moga ikatan persaudaraan bertambah erat...

ayu said...

happy besday to ur sis, izwa!!

fiza said...

Happy bday to you kakak.

eB ezrin said...

happy besday 2 ur kakak
happy besday 2 ur kakak
happy besday 2 ur kakak
happy besday 2 ur kakak :)

Ati Masrif said...

muda lagi kakak u yek

selamat hari lahir :)

KaK LimAh Si SupiR said...

hb jgk~ ehhee :P

kayzie said...

hepi birthday to kakak..:)

semoga ikatan adik beradik sentiasa utuh..:)

mamyharraz said...

happy belated birthday utk your sis :)

moga ikatan adik beradik yg akrab ni terjalin sampai bila2~amin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang