thumbnail

Monday, September 26, 2011

Hiba dihati..

Luahan hati yang sedikit hiba & mgkn inilah yg membuatkan ku ketandusan idea..

Sufiya Irdina

Semakin membesar & hampir berusia 2 tahun pada bln depan..anak yg ceria tetapi terlalu manja sehinggakan menimbulkan cemburu pada abang.Kdg-kdg terlalu baik dgn abang tetapi kadang-kadang terlalu dengki dgn abang tetapi jika tidak jumpa abang becok bertanyakan si abang..
Ape yang selalu direbutkan nyer?Abah..Langsung takde siapa boleh dekat sentuh or usik abah!Menjadi hak mutlak dia seorg sahaja.Bila ini berlaku selalu nyer abang yg kalah & akhir nyer abang akan menangis....

Syahmi Irsyad

Anak yg mendengar kata,manja & sgt sensitif  tetapi selalu mencari amarah mama & abah kerana cemburukan adik.Bkn kami memilih or pilih kasih antara anak tetapi abang yg sudah 4 tahun ini selalu mencari perhatian kami dalam cara yg salah sehingga menimbulkan kemarahan...

Ketahuilah anak-anak mama yg mama tidak akan sesekali memilih kasih!
Mama tahu ape erti nyer kasih dibahagi-bahagi,mama paham ape rase terpinggir,mama tidak akan buat pada anak-anak mama..Mama sayang kedua-dua anak mama kerana ini adalah hadiah yang terbaik dariNya utk mama & abah.

Ketahuilah abang bahawa mama paham ape yg abang buat,mama paham abang sekadar inginkan perhatian & mama akan cuba buat yg terbaik utk abang..
Ketahuilah adik bahawa kasih sayang kami tidak berbelah bahagi antara sesiapa kerana mama sayang kedua-dua anak mama...


Ketahuilah anak-anak yang kamu & abahlah jiwa mama...

p/s : rase nk rehat dari blog 2 3 hari nie sebab blog tak bleh buka..buat entry boleh tapi tak bleh nak publish or tgk sendiri!hurm....

17 comments:

Anum said...

sekajap je dah besar kan
macam2 ragam anak2

NM02 said...

dah boleh tambah lagi sorang ni

hehehe

aizamia3 said...

sekejap je rasanya melayan kerenah anak2.. tup2 dah besar dah dorang..

Kakzakie said...

Dengar tu sayang... mama dah luah segalanya... tanpa sayang berdua dan abah mama boleh nangis tak berlagu....

ashra said...

seronok rasanya bila anak2 ni membesar sihat dan cerdik kan..

anak2 la penyeri hidup kita suami isterikan..

- dieyana - said...

abang ensem, adik comey...adik beradik mcm tu lah, dieyana pun sesekali menghadapi keadaan gitu. serba salah dibuatnya...aduhai....

KaK LimAh Si SupiR said...

sweet ny diorg pegang tgn ^_^

Si BuDaK KaChAk said...

biase la tu ragam budak2...
masih byk nak blaja idop di dunia nyata...

Si BuDaK KaChAk said...

biase la tu ragam budak2...
masih byk nak blaja idop di dunia nyata...

salam perkenalan..

saje BW sini...singgah2 la tempat sy k?

Ijah EmoTemo said...

ngeee , comel aje gmbr yg last tu. sweet :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

xsabar lak nak kawn n ada anak sendiri :)

Edy Zaidi said...

bila yg ke3?hehe

Krsty Pinky said...

macam2 ragam si anak kan?

Vna Sandhu said...

anak oh anak...

jangan rehat lama² ye..will miss u!

ajumohit said...

comelnya anak2 izwa..biasalah adik mmg manja, so anak sulung mmg slalu kene ngalah

nieda said...

comelnya dua beradik ni..moga membesar menjadi anak yg soleh dan solehah..so touching entry ni

Eye_nee said...

Hensom sis anak bUjang kamu...semoga mereka menjadi anak yg soleh dan solehah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang