thumbnail

Thursday, September 08, 2011

Manusia Bertopengkan Dinding!

ENTRY KHAS UTK KWN YG BERGELAR STALKER

Kawan......ramai yg baik hati,baik budi tapi kenapa ada kawan yang bertopengkan dinding yg buruk itu?
Kawan......didepan kita tersenyum riang tetapi dibelakang bermcm kata hina terkuis dibibir?
Kawan.....di depan kau bermuka manis tetapi dibelakang bermcm muka kau lukis kan?

Kawan.....ramai yg baik hati,baik budi tetapi kenapa perlu ada kawan yg tak sanggup melihat rakan nyer gembira,senang & berhati riang?
Kawan.....ramai yg baik hati,baik budi tetapi kenapa perlu mencebik bibir & melukiskan muka yg sinis hanya kerana rakan nyer bahagia?

Kawan....ramai yg berhati mulia tetapi kenapa perlu ada kawan yg tidak pernah mendoakan yg baik & terbaik utk kita?

Pendek kata : tepuk dada tanya iman & hati anda tu siapa sebenar nyer...

Kepada : silent reader aka stalker aku.....tak payah tanye sape sape sebab aku maksudkan ialah kau..ye kau la yg aku maksudkan!Aku tahu kau kawan aku tapi aku juga tahu kau sgt tidak senang dgn kehidupan aku.Terima kasih kawan..................

Oh ni bkn entry marah tapi entry senyum dgn sinis nyer sebab aku tahu hidup kau tak senang sebab kau terlalu memikirkan hidup org lain,hati kau takkan tenang selagi hidup kau hanya memikirkan bila org lain akan bersedih,akan berduka!Kesian kat kau & aku sgt kesian kat hati kau..kesian kat laki & anak kau sebab hidup terpaksa memuaskan kehendak kau yg tak boleh org lebih dari kau.......kesian kesian kesian... :)

17 comments:

NM02 said...

doakan yang terbaik buat dia...

Vna Sandhu said...

x sukeeee dgn stalker² nie..dah cukuplah pengalaman sebelum nie & lepas nie, kalau ade lagi, I don't care!!

biar je dia izwa..buat bodoh je, bak kata Kira heheheeee

Edy Zaidi said...

manusia ni macam2 perangai...depan kita kemain baik...belakang kita macam2 cacian dia bagi kat kita...semoga dibukakan pintu hati mereka yang berhati sungguh "mulia" ni untuk bertaubat

:: Mrs.Eady :: said...

NMO : doa kan...hurm....buat mase ni tak mampu nk doakan dia lagi.....sory...

***************************************************************************************************************

Wina : i hate this gurl so much!depan baik tepuk tampar belakang mmg mcm nak kene tampar!hahahaaa....

***************************************************************************************************************

Edy : yup..dpn sgt sgt baik belakang lagi sgt sgt sgt 'baik'!ciiss...

lydzar said...

dear, apa stalker ni dh buat? dia buruk2kan awk kt belakang ke cemana? hmm yup kita doakan dia insaf dibulan2 syawal ni..huhu

ieda said...

manusia x pernah sempurna dik .. doakan agar teman itu berubah dan menjadi yg terbaik buat kita ..

mrsharis said...

akk pernah kenal org macam ni..dan sampai skng menyesal kenal dia. Dia punca akk rosak hubungan dgn kwn lain..dpn kita cerita pasal org tu dpn org tu cerita pasal kita. Menyampah giler..

Dan akk tau dia pun stalk blog akk..Biarkan dia dengan penyakit mental dan penyakit jiwa dia tu..

fiza said...

Kesian kat kawan ko tu nok, apsal lah hati dia macam tu.

Senyum jer lah, tak perlu kata apa². Orang macam tu hidup takkan tenang. Doa kan jer lah supaya dia berubah.

ayu said...

alahai..masih berkata2 lagi kah dia pada kamu wahai kawanku ?? ish..ish...

doa agar dia berubah satu hari nanti ye

Kakzakie said...

Moga akan ada kesedaran untuk dia menjadi kawan yg baik....

Mommy Fara said...

La....nie org yg entry aritu ke?

aizamia3 said...

biarlah.. sekurang2nya dia perasan kehadiran kita.. ;)

IDAZS said...

x faham nape ada juga org mcm tu kan?

hrp dia dapat berubah suatu hari nanti :)

ashra said...

hehe.die sungguh2 jeles dgn life izwa ni.
sian die.doakan die berubah mudahankan..

syazharchoixee said...

Wowww peminat fanatikkk beb!!!!
Mukaa ada senyummmmmm ;)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hehehe.. bukan senang nak wat semua orang suka n selesa ngan kita kn kak.. abai kn je la :)

anisalya said...

eh... saya ke?
hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang