thumbnail

Monday, September 05, 2011

Naik ke Turun?

Kwn-kwn.....raya ni duk bedal mkn semua ke?
Nak tanye nie.....agak agak berat tu naik ke turun mase raya?
Yang penting....darah tinggi ke kencing manis ke tekanan darah rendah ke semua ok ke?
Ye la penat je control mase bln puasa time raya bedal semua... :)

Saya.........?
Takmo ckp la yg penting sikit je lagi nak capai target :)
Alhamdulillah.........tekanan darah pun okey ye la risau gak kot tertekanan rendah pulak!


9 comments:

lydzar said...

hmm tak cek lagi. tp rasanya normal je, sbb time raya aritu tak main bedal je semua. kt kg, byk rumah masak sup2 je..tp tak tau la wiken2 mendatang, sbb byk rumah buat openhouse

kayzie said...

trun ke naik berat yg pntg kesihatan kena tiptop..:)

mrs puex said...

aalaaa..x ley nak timbang ..tgh pose 6..insyllh..cara nak elak mkn terlampau di kala hari raya adalah pose!!..hihi..

aizamia3 said...

kesimpulan yang memang dah bersimpul2 ni.. confirm tak turun2 dah lepas raya..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

huhu.. yang penting maintain kan kak.. makan minum tu kena kawal siket :)

azam said...

jaga kesihatan sebelum terkena apa-apa penyakit....

amik air masak je

ayu said...

bulan puasa turun 3kg..lepas raya..erkkkk...

msredcheesecake said...

msred ramadhan turun syawal harusla naik...hheee

MrS. F!zA said...

tgk gmbr raya akak tu mcm dah kuwus lah..kita trun 1 kg je..ahaks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang