thumbnail

Friday, September 23, 2011

Penyakit Bermusim!!


Ni la penyakit & sakit bermusim!
Biler rajin mula la beli majalah then masuk peraduan biler malas nak pandang majalah pun tak nak!
Hahahaa....so far takat ni pernah menang Peraduan Ibu Mengandung Menawan jek...aduhaii..mcm la menawan sgt time time kembang gituww...hahahahaa...tapi dapat la jugak baucer beli belah RM500 di MotherCare (sape nak bagi RM500 ye tak?) 

So skrg ni tgh giler masuk ape saje peraduan or contest yg ade!Harapan...??
Hurm...mmg takde harapan!Hahahaha...ye la mane penah menang beb asyik takde rezeki jek tapi takpe kan Usaha tu kan Tangga Kejayaan.. :)

12 comments:

fiza said...

Malas rasanya nak masuk contest/giveaway, asyik tak bertuah jer...huhuhuhuhu...

Tapi bila tgk org menang, rasa nak aktive balik lah plak ♂☺☺☺

Fara said...

ishh..jgn kata x dak rezeki..cuma x bernasib baik jer..chaiyokk..!!
fara bab contest dlm megazine nie amat2 malas..

nur anis said...

saya pernah jugak masuk contest dalam majalah tu. lagi-lagi cosmopolitan. tapi tak dapat apa pun. huhu

Anum said...

mana tau ada rezeki kan

ayu said...

wah..rm 500 tu..hehe..bestnya..rajin2 la diri aktif kembali..all the best..

gedek! said...

pernah menang any peraduan sebelom nii...?

aizamia3 said...

masuk je.. kalau menang.. rezeki.. ;)
kalau tak.. cuba lagi..

ajumohit said...

Good luck izwa, mana tau ade rezki kan ;)

ashra said...

hubby slalu suh saya masuk contest..ye ar,lagi rajin,lagi tuah tu sangkut..

tapi den ni kekadang mood tak mari la..malas sungguh nak masuk,tapi hadiah nak.keke

MrS. F!zA said...

hihi kita pon dpt gak peraduan ibu menawan tu..tp saguhati jelah..pergh akk dpt rm500 baucer best gilerrrr

Edy Zaidi said...

suka gak masuk contest magazine ni,sbb senang menang...hehe

Fitri Senin said...

waaa rajinnye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang