thumbnail

Tuesday, September 06, 2011

Takde Cerita.....


Hari ni kebuntuan utk bercerita or menulis.......
jari ini sgt malas.........
Oh mood ku sudah lari.................
Nak kejar pun malas....... :)
Sedang sibuk menghitung hari..........
Tak sabar menanti jumaat,sabtu,ahad,isnin ini............

Oh tidak!
Mood oh mood ke mari lah kamu...
Kemarilah kwn dgn ku..... :)

15 comments:

ajumohit said...

hehehehe mood raya tu, takpe layankan je

cheqna said...

g beli mood boleh sekilo dua nung =)

Vna Sandhu said...

wah wahh nak gi cuti² ye? bestnye!

Fitri Senin said...

mood pun tgh beraya =)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

huhu.. lamenye mood raya akk ne.. bile nak habes ek mood tu :)

Eye_nee said...

Biasa la ni sis..masih dalm demam raya lagi....

NM02 said...

aku lagi la

nak tongkat dagu je rasa ni nok oi

Fitri Senin said...

Itula..patutkah sy risau?

ieda said...

huhuhuhu akak pun same , cume kerja banyak bebenooor mood tuu dah dari semalam kelaut dikk huhuhuh

MrS. F!zA said...

mood pergi mana tu?hihihi.. eh akak nk cuti pjg ye nti..mau pergi manukan kah?ahaks

wahida said...

aku pulak ceria masuk opis pagi ni...hehe...

Dr. Ben said...

tu tulis tu... ok la

chichi said...

oooo ni mesti mood cuti tak abis lagi...heheheh

aizamia3 said...

minggu depan ok dah tu.. ;)
minggu ni pun masih ada lagi yang belum masuk kerja..

fazilzura said...

mood ku pun kelaut jgk ni , bdn je kt opis... otak kt kg lg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang