thumbnail

Wednesday, September 07, 2011

Rezeki bln 9!




Yahoooooooo...dah terima dah!
Yang penting & sgt penting dapat kaler kegemaranku okey!
Sangat suka okey!Alhamdulillah,rezeki............

Ni hasil dari teka teki lip ice yg dimenangi dari oleh kak suzie284,disuruh teka ade berapa,sape yg betul & pantas akan memenangi lip ice tu so saya saje je la teka teka tak sangka betul & terpantas!

Btw...mgkn ini rezeki saya di bln harijadi saya so saya anggap ini hadiah harijadi saya yg akan dtg ye kak suzie284.Hikhikhik.....suka sgt sebab suka kaler dia!Sgt comel kaler nih!
Eh eh ade ke kaler yg comel??Hantam saje la labu!Kekekeke....

Ape pun terima kasih kak suzie284!

psstt...terpakse tukar tajuk sebab rase tak sesuai dgn WW tuh!Hahahaha.......

18 comments:

Anum said...

sukanya dia ek

NM02 said...

mu menang kontes ke aper

Joy said...

salam kenal...blog hop dr blog mrsharis td ;)

Vna Sandhu said...

i like!

Norazrani Maamin said...

yeay..dah dpt hadiah yea..bestnya..hehe

mamyharraz said...

tahniah :)

wahida said...

nok, beday ko bila? aku pun bulan ni jugak...

ieda said...

wow .. cantik kaler tuu :)

Eye_nee said...

sweet sis kaler tu...

ayu said...

cantiknya color tu...

nieda said...

wow bestnyaaa...

ajumohit said...

Tahniah!!!

* Rosita * said...

bulan lpas kite pon dpt jugak...dr maybeline..tak ingat ikut kontest ke aper..tau2 ada dtg...hehhe

Wanita2u said...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

msredcheesecake said...

Best la dia menang...bule melaram raya ni...hheee

ashra said...

hehe..kiut la izwa berlipstik pink pas ni =p

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

kejelesan melanda diri ku kak... asik akak je menang.. mane aci .. hehe

anisalya said...

nak carik jugak lip ice 1. yg lama dah habis la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang