thumbnail

Monday, October 31, 2011

~ Anak Buah Baru ~





Anak buah baru yang belum bernama ini dilahirkan pada 26.10.2011 dgn berat 2.82kg pukul 10.40 mlm...

Harummmm sedap bau baby nie tapi rasa dah tak sanggup nak ulang lagi....huhuhu.....lagi lagi pulak Sufiya dah besar pandai ckp pandai jalan lagi bertambah extra malas lagi nak mulakan balik sebab tido mlm saya sudah enak tak terbangun bangun lagi..hahaahahah...............


p/s : selamat hari isnin & semoga semua ceria belaka :)

14 comments:

~ yus ~ said...

comelnya....

izwa, takkan dua je? kena tambah lagi tu...hihi

Anum said...

comelnya
tahniah

NM02 said...

suker bau baby

MataHati @ MH said...

sejarah mungkin berulang..ekeke

comel ah baby tu.. sweet sweet.. paling best cium baby baru lahir ni.. lembut jer pipi

bujal X said...

serius comel~

Kakzakie said...

Aduuiii!! cutenya. Kakak suka, suka, suka. Mesti satu keluarga senyum tak sudah menerima kelahirannya:)

mrs puex said...

cute..x saba nak tunggu nama die..

nnti update name die tauu..:D

cheqna said...

bila la nak ada baby gak ni..=)

ajumohit said...

comelnya izwa, peluk cium aju utk baby bucuk tu

ashra said...

comelnye...nak cium2 rasa.
ni buat saya ni tak sabo2 nak pegang baby...

huwaa..panjang je perjalanan di rasa kali ni...hehe

fiza said...

TOmeiiiii...sedap nya bau baby...hehehehe...

ayu said...

nak baby.........

kayzie said...

tambah la kak..pliss..hahah

Imaan09 said...

izwa..muka dia mcm izwa..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang