thumbnail

Friday, October 21, 2011

Gelak Ketawa..~~


Sering kali kiter diselangi dgn gelak ketawa di mana-mana pada bila-bila..
Walaupun hati sedikit tercalar tapi kita masih mampu utk melahirkan sedikit senyuman dibibir..

Gelak ketawa sahaja hanya mampu dilakukan untuk sekadar menutup luka didada..
Gelak ketawa yang terukir di wajah sesiapa mampu utk menawarkan luka yang terguris..
Malah dengan senyuman itu juga mampu membuat kita tersenyum juga sehingga hampir terlupa apa yang telah terhiris dihati..

Gelak ketawa juga mampu mengubah dunia menjadi lebih ceria dan bahagia..
Malah dengan gelak ketawa kita mampu membahagiakan orang lain dari hidup kita..

Jadi marilah kita tersenyum riang bergelak ketawa bersama demi utk membahagiakan dunia ini...

p/s : mood sgt ceria dikala ini kerana ada perkara yg menggembirakan hati cuma tak mampu utk dikongsikan ketika ini..lalalalalaa..... :)

p/s lagik! : doakan semoga kegembiraan saya ini berterusan kerana hidup saya hampir mendapat ketenangan dikala ini....

12 comments:

Anum said...

betul2
senyum boleh buat kita ceria dan sihat

NM02 said...

hidup harus hari2 ceria, baru jadi gebus mcm aku ni ha...

hehehe

Hanis Azla said...

Alhamdulillah.. seronok bila dgr org gembira.. aka pun tumpang gembira..

izwa, akak tak jumpalah izwa di FB.. :( nnt cuba izwa add akak rafeah salim..

eB ezrin said...

senyum selalu :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

wah.. dah kembali ceria akak kita sorang ne.. pe lagi kak.. share la benda baik ni.. kedekut la org tua ni.. hehehe

Murni Delights said...

senyum..gelak ketawa..mengembirakan semuanya... kak izwa share ler ape yang gembira tue..hik..hik

♥ Wina ♥ said...

happy for you :-)

ayu said...

sentiasa la gembira ye

mamyharraz said...

aminnn
moga gembira ini berkekalan :)

axie said...

senyum & gembira lah selalu..

mizah said...

senyum :)

Zana Adieyza said...

hidup ni mmg kena selalu ceria.. kalau x, semua benda yg dibuat rasa x best..

kalau kita senyum dgn ikhlas, org yg nampk kita senyum pun akan rasa bahagia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang