thumbnail

Monday, October 03, 2011

Horeeyy!!Horeeyy!!


Hip hip horey!!Hip hip horey!!
Org kedai perabot dah call ckp pkl 6 ni katil Syahmi sampai!
Horeeeeyyyy...........bilik tak kemas lagi brg tak pindahkan keluar lagi dr bilik.
Hahahahaaaaaa...sape nak tolong kemas angkat tgn cepat!!!

Pengsan la mlm ni nak buat semua benda......adeeesss....yang penting katil Syahmi cantik & katil ngn tilam tu dpt harga murah sgt sebab amoi kedai tu berkenan sgt kat dia!Hahahaha......rezeki Syahmi!

11 comments:

Anum said...

yuhoooooooooo
katil baru la nie

mrsharis said...

jgn lupa snap gambar n tempek kt sini..akk teringin nk belikn hannan katil yg ala2 keta lumba tu tp bilik dh penuh..huhuhu
(nak bg dia semangat tidur kt bilik dia sendiri)

fiza said...

Jangan lupa tepek gambo & kosnya skali yer nok.

Eye_nee said...

beb..besok kasi update katil baru ek...

nieda said...

tidur lena lah syahmi mlm ni

Yan said...

eemmm lenyak lah tido malam ni.

ikatankasihku said...

syoklah syahmi tido katil baru..hehehe

Edy Zaidi said...

takut mak syahmi yang tido kat katil baru malam ni sbb penat sngt kemas bilik...hehe

Nisa Greennnpanda said...

hehe..congrats!!

btw, awk mnang dlm my GA la..nnti bg details a.s.a.p ye.. ^_^ thanks!!

Gen2Merah said...

waweee... nanti saya dtg tolong angkat dan kemas ye.. janji ada makan2.. ehehehe...

Salam berkunjung di sini. Salam ukhuwah salam silaturrahim.

Dah follow sini yang ke- 445 ye..
Follow lah kembali kalau sudi. Hehe

Ikhlas
~Gen2Merah~

working mom... said...

wah beruntung nya dia...dpt katil yg cantik dan murah.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang