thumbnail

Tuesday, October 04, 2011

~ Katil Syahmi Irsyad ~

Seperti ramai yang dah tau psl katil kami baru beli katil utk Syahmi.
Ye la dia pun dah 4 tahun asyik tido berkepit dgn kami je bila lagi nak ajar dia berdikarikan..(padahal ku tak rela sebab ni je la mase nyer nak bermanja-manja dgn anak sebab nanti dia dah besar mmg tak rase la mcm ni lagi...huhuhu...touching!sebak mama tau.....errmm....)
Hurrmmm....takpe la....lagi pun perubahan itu kan baik utk kita....(pujuk hati sendiri....errmm...)
Eh eh..lari jauh dah ni topik nyer!Aduhaiii.....selingan...hehehe...


Haaa korg....mau tak terperanjat masuk masuk umh jadi mcm ni!Hahaha.....ape la nyonya ngn amoi tu janji lagi 2 hari sampai alih-alih smlm dia ckp dah ade dpn umh!Tau la korg suka Syahmi tapi takde la cenggini jadi niyer dgn bilik tak kemas lagi!Issyy..............penat tau lepas setelkan bdk-bdk mkn mandi terus kami set up bilik yang maha penuh dgn khazanah ntah ape-ape ntah!Sudah nyer pkl 10 mlm baru selesai semua termasuk vacuum umh tengah-tengah mlm!Hurrmm..mkn pun tak tau kitaorg smlm....huhuhu....nasib saya diet takde la lapar sgt...hahahaha......jeles stalker mak!!ngeee.....



Ni la katil nyer...RM399 tapi dpt diskaun RM320



Tilam yg RM388 tu dapat la diskaun RM230,yang RM228 tu dpt diskaun RM120 jek...
Iye iye..jgn terperanjat sebab nyonya ngn amoi tu mmg jatuh cinta ngn Syahmi sampai diaorg pegang je tgn Syahmi bwk sekeliling kedai suruh pilih nak katil yang mane diaog akan bagi diskaun harga diaorg!Sampai mcm tu sekali ko!Agak-agak kalo mama bwk pegi Poh Kong diaorg nak buat mcm tu tak??Hahaaha......

Oh..tilam merah murah tu utk katil yg boleh sorong bawah katil tu...katil yg sorong bawah tu amoi ngn nyonya tu br RM100 jek!So total semua utk 1 katil budak,1 katil sorong bawah,1 tilam tebal,1 tilam biase RM 770 tapi amoi ngn nyonya tu bagi diskaun lagi jadi RM740 utk semua brg tu..murah kan?
Eh murah ke??Ntah...murah la kottt.......




Sila abaikan pemandangan katil yg tanpa set cadar yang cantik..hahahahaha...mama tak sempat pegi Sogo smlm so hari ni mgkn mama akan rushing ke sana utk belikan set cadar yg comel comel skit!
Btw..katil ni pilihan Syahmi sendiri bersama amoi ngn nyonya tu tau..hehehe....dan ini 1st time Syahmi tido kat katil sendiri tanpa di teman...dia sendiri rela nak tido sorg kooo....terperanjat mak!Hehehehe......gempak je lebih!Alih-alih pkl 3 pagi dia bgn kejut abah dia ajak temankan tido!Hahahaha.....so inilah kejadian smlm....anak happy mama pun happy! :)

24 comments:

Vna Sandhu said...

eh murahlah tue dengan 2 tilam lagi..wah wah syahmi posing pulak atas katil ye, malam nie jangan kejutkan abah lagi ok..kan dah big boy :-)

Anum said...

comelnya katil dia org
murah plak tue

cheqna said...

amboi syahmi
dah..pahni tak mo kejut2 abah lagi hokeh =)

zaidah said...

cantik....kita murahlah tu...tiga ratus dapat design macam tu

~ yus ~ said...

dapat katil baru syahmi...

tapi percayalah, walau ada katil sendiri, nnti sekali sekala menyebuk juga kat katil kita..huhu

Eye_nee said...

ari pertama tido sorang sis..kurang lena la..tgk seminggu dua lagi....

azam said...

kira ok dah tu harga nye....

xdelah cekik sgt.....

eB ezrin said...

kami tgk pn hepi ;p

Amy Syaquena said...

zaman kita dulu x dapat pun rasa katil cam tue huhuhu..sob~sob~ sob hehe...


p/s : salam kenal singgah dan follow sini.. happy blogging.

kayzie said...

semangat la dia nk tdo sndiri dah dpt katil baru..good boy..pndai dia pilih kak..

fiza said...

Murah lah tu.

Izwa, klo daku nak beli katil, bley tak pinjam syahmi...ekekekekekeke...

MrS. F!zA said...

comelnya katil syahmi! aunty suka jgk!..tk pnh lg tgk yg style kartun2 hjg katil..alah mama syahmi dh besar kna tido sorg2 dh..hikhik..

tp kan bila tgk gmbr syahmi tido tu mcm sayu plk kan..

ashra said...

kiutnya katil syahmi....hehe
budak2 mmg kena belikan cenggini.bagi dorang semangat tido katil sendiri kan..hehe

ieda said...

uishh murah lah tuu dik semua dpt diskaun .. hermm kalau akak dekat harus akak ke kedai tuu jugak :)

dan akak memang tgh cari katil sorong mcm nie .. susah2 akak ingat nak suh abang buat ngan besi je .. tapi tulahhh lambat !! huhuh

Murni Delights said...

wah tantiknyer dpt katil baru...

Fara said...

Cutenya! Sy pun tak sbr nak beli katil Aydin tp tunggu Aydin sebaya Syahmi la. Hahahaha!

Tilan tu, murahlah! Awak beli kat kedai mane nie? Boleh sajes?

aizamia3 said...

cute ler katil tu..
anak2 ai nakkan katil bentuk kereta.. aduh.. mana celah nak letak lagi..

nieda said...

cantik!!!untung syahmi dapat harga murah.

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

perghh.. comel n colouful la katil syahmi.. mesti tiap2 mlm syahmi tidor nyenyak kn :)

Golden Rose said...

wah bestnye ade katil sendiri...amzar kena tunggu lagi setahun baru dpt katil sendiri

anisalya said...

at least dia blh jgk tido sendiri walaupun smp kul 3 je.

ayu said...

murah la izwa n cantik plak tu..hehe

mrsharis said...

Hehehe..sama cam hannan..kemain beriya nak tido kt bilik dia pas kita tampal poster Cars..alih2 tgh malam masuk bilik mama semula.. huhu

eisyaawie said...

huhuhu...anak sy umur 7 tahun masih lai berkepit tido sekali.... walaupun tido dalam bilik sendiri..terjaga jer....masuk bilik mama...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang