thumbnail

Tuesday, October 18, 2011

Loya & Mual!!


Loya?Mual?Muntah?Marah?Kecewa?
Semua ada!!

Keraskan hati dari malam tadi tak nak tgk video tu tapi lunch time tadi diaorg pakat-pakat buka di office..

Akhir nyer menitik air mata kerana budak 2 tahun yg tidak bersalah itu!
Adakah kerana korg kat sana makan babi menjadikan korg di sana langsung tidak berhati perut?
Apa ada dalam pemikiran manusia di sana?

Masyallah...............dunia dah hampir kiamat!
Sedarlah itu bukan binatang,bukan benda tapi manusia bernyawa!

Ya Allah Ya Tuhanku...
Kau lindungilah diriku,suami & anak-anakku,seluruh kaum keluargaku,sahabat-sahabatku dari bencana seazab ini,Kau jauhikanlah diriku & mereka dari kesakitan,kejahatan yang tidak terjangkau difikiran kami...amin..

p/s : dunia makin maju tapi pemikiran manusia makin sempit!

20 comments:

munna said...

sadisnya manusia....mmg menitik airmata tgk video tu

cheqna said...

cheqna tengok ngan ma cheqna malam tadi memang terdiam..tak tahu nak kata apa

Zana Adieyza said...

sedih dgn kejadian tu.. terfikir yg diaorang tu xde akal fikiran ke?? cuba banyangkan perkara tu berlaku pada keluarga mereka sendiri.. kesian kan budak kecik tu..

~ yus ~ said...

sedihkan..dua kali pula tu kena langgar..

yang lalu lalang mcm tak nampak ke apa?....

Imaan09 said...

sama laa kuta izwa.. bolehnya derang tgk saja budak tu cedera..siap lalu tepi lagik!YA ALLAH..mudah2an xjadi kt kita..

Anum said...

anum sangat sedih dgn kejadian itu

fiza said...

Daku nengok pon sipi² jer, tak sanggup nak tengok. Kejam betul dorang. 18 org lalu lalang, sorang manusia pon tak tolong.

Harap² rakyat m'sia tak macam nih. Pengajaran utk kita, awasi setiap pergerakan anak².

ayu said...

sedih kan ??

♥ Elin ♥ said...

ain. inshallah,
semoga keluarga kamu dilindungi dr perkra2 buruk.

Golden Rose said...

hmm kejam...specially setan2 yg dok lalulalang tu

kayzie said...

ya ALLAH kak..sy tak sggup nk tgk..dgr cte jek dah berjurai air mata ni..nauzubillah..moga org mesia tak kan bertindak sebodoh mereka tu

♥ Wina ♥ said...

x nak tengok..x sanggup
tgk gambar je tadi..kesian budak tue

ajumohit said...

Mmg tak behati perut betul diorg tu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

takda perasaan..sian kan?

Perfumes Farm said...

hi,

Perfumes Farm is giving a voucher to all the participants of Perfumes Farm Contest as a token of thank you for participating.

As such, please email me at perfumesfarm@gmail.com to collect the voucher.

Dont forget to mention your name and put the link of the Perfumes Farm Contest entry in the email.

Thanks.=)

MrS. F!zA said...

kita tgk sekali je dlm berita mmg rsa nk tmpah air mata dh..kat ofis smlm mmg tk sggup nk tgk lagi..haihh kejam betul!

IntaNBerliaN said...

sy pun tgk jugak video tu... sedih giler...

ashra said...

nasib baik budak ni ada harapan lagikan nak hidup..

mmg patut pun kalu satu dunia keji masyarakat gini....

aizamia3 said...

tak sanggup nak tengok apatah lagi nak komen..

Sabihah said...

Tak sanggup nk tgk..hmmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang