thumbnail

Thursday, October 06, 2011

Mengharap?

Mengharap sesuatu yang tidak pasti?
Menaruh harapan yang terlalu tinggi?

Perlu dibayar dengan harga yang tinggi juga!
Perlu disambung dengan derita berpanjangan!
Kalau dikira amatlah tak bebaloi!

Huuuurm....nahh!
Dimana keuntungannya?
Dimana keindahannya jika derita masih lagi berleluasa?
Malah yang kaya makin kaya yang miskin makin tidak merasa!

Tak guna berlaku jika harga barangan masih tidak dikawal juga!

19 comments:

Anum said...

setuju

Hanis Azla said...

setuju juga..

Fara said...

Hahahahaha...

Igt ape td. Saspen.

Fitri Senin said...

kita tgk esk cmne ye

Maya Mayana said...

oo harini bersastera yer

setuju :)

mizah said...

saya setuju juga!! heheh

kayzie said...

hehe..bermadah lak dia..berbakat..:)

axie said...

x sbr menanti esok :)

Eye_nee said...

kompom la sis..tak akan terkawal punya...

Mrs Lurve said...

mengharap sal bajet ehh..aduyai ingatkan sal apa lah td hikhikhik

ajumohit said...

Memang pon kan...

ashra said...

btul!
sudahnye,bkn kita yg untung naik gaji..

peniaga yg untung telan duit baru kita.

kita?tetap tak berubah...

lydzar said...

hmm bajet belanjawan belum umum, nasik kukus kt area rumah kami awal2 lagi dh naikkan harga..

mamaNoriz said...

tu la kan...

baru desas desus je tapi takut peniaga dah ready naik kan harga siap-siap...

uhukkk..

cheqna said...

hahahahaha
sabo je la menunggu esok...
dandan rege naik ekgi.
mak jema fenat =)

~ yus ~ said...

setuju sangat!

Yana Kama said...

takut jugak,kalo gaji naik sah2 barang melambung..

anamizu said...

takmo letak harapan :(





luv,
cik ana

msredcheesecake said...

Tak usah berharao pada yg tak mungkin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang