thumbnail

Friday, October 28, 2011

Rezeki Saguhati Lagi....

Alhamdulillah saya menang lagi 1 contest walaupun takat saguhati saya tetap puas hati kerana mungkin ini permulaan utk saya menang besar lagi...hahahaaha.....(ade ke tuah nak menang besar nie??eh eh..tak nak la yang bercuti tu.....)

Saya menang contest raya sedondon yang di anjurkan oleh hafiz369.blogspot.com :)



Gambar atas tu Juara dan saya saguhati je tapi dah cukup gembira :)
Tahniah utk Juara!


p/s : haritu ade menang 1 contest dia kate dah pos tapi dah seminggu tak sampai pun..hehehe..ape dah jadi??Mungkin itu bukan rezeki saya kan? :)

p/s lagikk : nak menang kamera DSLR..ade tak contest menang kamera?hikhikhik...

11 comments:

Kakzakie said...

Kakak terlepas peluang. Tak tahulah. Tahniah dari kakak...

Anum said...

tahniah

NM02 said...
This comment has been removed by the author.
NM02 said...

tahniah!

ajumohit said...

tahniah izwa, u deserved it

ieda said...

tahniah dik !
memanng sedodon ! ..

ayu said...

tahniah izwa..gambar tu mmg cun..hehe

ashra said...

wahh.kali ni mmg banyak rezki izwa kan..tahniah..
haruslah banyak lagi masuk contest ni..

pena rozie said...

Tahniah

Fitri Senin said...

org rajin cm izwa ni memang tak boleh nak kata pe..
TAHNIAH!!!! =)

mama aleen said...

izwa.. dapat tak hadiah frame tu?? dah lama baru nak tanya.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang