thumbnail

Friday, October 14, 2011

Rezeki Sufiya Lagi....




Rezeki Sufiya lagi!
Kali ni dari kawan kami (kawan saya & en.hubby) kak Wan Eliza & Syah.
Nampak tak tertulis dari Ammar & Alif?
Haaaa...yang tu anak diaorg memang sebaya dua-dua anak kami & sekelas okey!
Kawan dari bujang,tunang,kawin,beranak semua seiring sejalan walaupun mereka bertunang & berkahwin dahulu...Oh doa saya semoga persahabatan kami terus kekal sampai bila-bila.(walaupun mereka lain taraf dgn kami...hahaha....diaorg tu pegawai tau & berada....kami ni?ngeee...hikhikhik.....).
 Yang penting kwn-kwn kami semua baik-baik belaka!Baik gilerr....

TQ kak wan,syah,ammar iqram & alif rayyan!

p/s : berbuat baik lah sesama kita & jgn bermuka-muka....hehehee....

13 comments:

Hanis Azla said...

wah, so fresh over here with the green colour background.. i like..
Alhamdulillah, rezeki sufiya.. org memberi kita merasa.. org berbaik dgn kita, kita balas lebih baik lagi.. indahnya persahabatan kan.. tiada batasan yg menghalanginya..

mamyharraz said...

hubungan baik beginilah yg selalu kita impikan ;)

bestnya sufiya dpt hadiah :)

Fara said...

Hiks~ Btlah birthday party!

ajumohit said...

seronoknya sufiya dpt hadiah, wah umah baru la izwa!! cantik!!

♥ Wina ♥ said...

dah kata dah..mesti template baru nie, nak jugakkkk!

♥ Wina ♥ said...

eh, lupa nak add lagi...Sufiya mmg lucky girl..ramai sayang dia & rumah barumu sangat cantek okey ngeeeeee

fiza said...

Cantik hadiah sufiya ☺☺

mrs puex said...

lil sufiya biase jek kot..mamanye yg lebey nih..hihi..:D

abg syahmi jeles x tuhh??

Fitri Senin said...

Waa tkr header blog gitew. Kiut
Org ni kalo dh baik mmg xkisah kedudukan sesama manusia dan asik nk wat kebaikan

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

huuhu.. wah makin bertambah la hadiah sufiya kan..
p/s : wah.. dah berwajah baru... ingat salah masuk blog td.. hehe.. nice kak

----- ----- said...

tahniahhxx~~

ashra said...

ewah..dapat hadiah lagi ye..

Zul Fattah said...

erm.. best r dapat kawan sejati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang