thumbnail

Wednesday, October 12, 2011

Wahai Penduduk Dunia!!!


Tolong baca..tolong amik ikthibar & tolong jaga diri okey...
Ini bukan benda main-main...!

p/s : entry ini khas utk en.suami - sila baca ye - (arahan dgn muka serius nih!ngeee...........~~),
u do because i love u honey..so please take care of yourself my dear...

17 comments:

bujal X said...

ah~~saya nak gi tidur jap~malam tadi tk cukup~keh keh~~

Anum said...

anum pun ada baca...
terkejut ...

sue perbs.. said...

sy tdo lebih 6 jam rasenye..hehe.. tk cukup tido memg tk de smngt nk wat keje

Fara said...

Awak selalu tak dgr berita org mati mengejut (lelebih lagi lelaki). Bila check, sbb serangan jantung.

Salah satunya, org lelaki push badan mereka bekerja. Satu lagi, mereka bersenam terlalu kuat. Lagi, aktif tak bertempat. Lagi, tak ckp rehat (antaranya tidur).

Bhy...

ashra said...

hehe.hubby saya pun sama..kekadang tu tak cukup tido sbb main ps3 atau tegok bola..ish22..

thanks sharing izwa

ayu said...

pastikan tidur secukupnya..kalau tak, sakit kepala woo

~ yus ~ said...

ni memang suami akak kena baca ni!!

ieda said...

setuju dik ...
memang akak selalu remain en suami akak
dia punn suke berjaga mlm sbb buat kerja huhuhuh

tapi degil tok soh cakap lahh huhu

Maya Mayana said...

hmm kena highlight kat encik ayah jugak ni =)

azam said...

woh...tido byk pun xblh....

----- ----- said...

errr...mcm betul jerw...

Lady Rina said...

kena bagi baca ngan incik husben nihh...

kayzie said...

hehe..beringatlah!!jgn terlebih jgn terkurang

Eye_nee said...

baru semalam highlightkan isu ni dekat anak2 akk sis...bercrazy sgt dgn facebook....

Kathy Tuah said...

sy mmg x leh tdo kurang dr 6 jam..nnti rasa lemah je sluruh anggota badan ni..

chichi said...

kadang2 mmg tak cukop tidur sbb mmg tak mengantuk...kol 3 pagi baru leh lelap

aizamia3 said...

bahaya bagi mereka yang memandu jauh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang