thumbnail

Wednesday, November 16, 2011

Baru ku Tahu..


Selanjut dari Rezeki 3h2m ni baru ku tahu..... : 

  • Penginapan hotel selama 3 hari 2 malam (2 bilik) bernilai RM2000 x dua (2 pemenang)
  • Penginapan tidak sah pada cuti umum
  • Pemenang perlu menanggung sebarang kos tambahan jika ada
  • Tempoh sah percutian adalah antara November 2011 sehingga Mac 2012
  • Pakej penginapan hotel akan diuruskan oleh agen perlancongan yang dilantik
  • Pemenang dipilih dengan jawapan yang betul dan sah dengan resit asal
  • Penyertaan yang ke-50 dan ke-100 adalah pemenang.
  • Pemenang juga dikehendaki menghadiri upacara penyampian hadiah atau menyertai sebarang promosi.
  • Juga memberi kebenaran kepada pihak penganjur untuk menggunakan nama, penyertaan atau gambar untuk tujuan publisiti,pengiklanan atau perdagangan tanpa bayaran pampasan mahupun pemberitahuan.

Sempat la nak menyambut anniversary perkenalan kami bulan Februari nanti..hikhikik....(sebab mgkn tak dapat pegi ke Krabi itu....hal Krabi masih lagi ade masalah yang tak dpt diatasi buat mase nie...hehehehee..eh eh eh...bkn sebab mengandung ek!)



nota kaki : sekarang tinggal tunggu gambar itu sesuai ke tidak utk tujuan promosi...hukhukhuk...huduh!
nota kaki lagikk : tak dpt rezeki Krabi (mgkn) dpt rezeki ke tempat idaman..alhamdulillah...

18 comments:

NM02 said...

noxxxxx

tahniah pat ploh pat kali dari aku

mmg rezeki terpijak kau la beb!

kau kan rajin masuk kontes, ini rezeki yg aku rasa betul2 bertuah utk kau

wah, siap nak masuk sokabar la... glakmer!!!!

nnt jgn luper sebut nama aku tau. hahahha

NM02 said...

aku suker ngan umh baru kau ni.. cool bebeh!

tapi, mana HOME, OLDER POST bagai?

NM02 said...

jgn luper kasi alamat blog kat pihak penganjur tahu...

super duper glakmer la kamu!!!

:: Mrs.Eady :: said...

NMO : humakkkaiiii.......mcm ni skeali ko komen ye.....

hikhikhik..teruja ai dpt kabar dari uuu.....!!

Mane menghilang???

NM02 said...

ada... tapi mood swing utk blogging

hahaha

aku bangga ngan kau weh

:: Mrs.Eady :: said...

NMO : heheheeh.....giler menggigil dpt call tau..ingat panggilan hangit!!!haahahahaha.....

Tina Othman said...

betul, tak dpt pergi krabi dpt yg lain pulak kan, ada hikmah lah tu

:: Mrs.Eady :: said...

Tina : itu la...terus hilang rasa ralat pasal Krabi tu..hehehe...


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

NMO : aku tgh tnye dak Kumbang nie....hehehe...psl button home,older post tu...aku pun tercari-cari nie....

fiza said...

Gi PD pon jadilah...mahal plak tu ☺☺ Untung tau. Rejeki...rejeki...

:: Mrs.Eady :: said...

Kak Fiza : itu la kira dah terbayar balik psl pegi Krabi tu...sebab Krabi tu tak sampai 1k pun...ade la dlm ratus ratus jugak.... :)

NM02 said...

puas beb, 3H2M tu

Eye_nee said...

Tak dapat Krabi dapat kat sini pon dah kira ok ni sis..

MataHati @ MH said...

nanti jgn lupa tampal gambar tu ekk :)

ayu said...

best tu izwa...hehe...moga happy sokmo nanti ye..jgn lupa tepek gambar byk2 ye..

ashra said...

terbaekkk la izwa!
rezki korang berhoneymoon..

=)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hehe.. memang puas la 3h2m akk tu kn.. tp kalau akk xnak bagi sy jer ye kak :)

kayzie said...

PD kira Krabi mesia la tu kak..hehe..org doakan ad rzeki tuk ke Krabi lak..rjin n pndai akak hias umah..jeles laa..

azam said...

:) seronoknya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang