thumbnail

Wednesday, November 09, 2011

" CONTEST GADGET IMPIAN "

Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim..



Inilah gadget yang bukan saja sekadar impian saya tapi idaman hati saya...
Kamera canggih lagi-lagi kaler pink yg limited edition ini!Tapi kalau tak dapat kaler pink dapat kaler putih or hitam tu pun dah okey dah..hehehe..*sape tau rezeki saya kot.. 

Kalau di suruh pilih antara Iphone ke laptop ke tab ke Ipad ke dgn Nikon V1J1 ni dgn tidak disangkal dgn tidak difikirkan lagi saya memang nak ini!Seriuss....saya tak nak kereta,saya tak nak banglo,saya tak nak benda lain selain dari ini sahaja...

Ye...inilah gadget idaman hati,nyawa & jantung saya..(semoga ada rezeki saya disini...amin...)
Sebab memang gila bergambar 1 hal la tapi yg best & yg penting nyer kamera terhebat ini boleh masuk dlm handbeg jek..kecik tapi padat..(sangat hebat okey..tak caya baca kat sini saya dah review kat internet serta dah test kamera ni kat PC Expo hari tu...)


BTW..
Terima kasih penganjur & pihak penaja kerana mengadakan contest ini : 
Contest Gadget Impian anjuran : Denaihati.com ditaja bersama oleh Eizil.comAnarm.netEqurban.comSilver Asia Sdn BhdKedai Kak Siti dan Serverfreak.



Nota kaki : semoga kali ini rezeki berpihak pada saya,amin...*doa tak putus-putus nie* 
nota kaki lagi : ini entry ke-2 kerana entry pertama hilang akibat blog dihack oleh POKENG.

5 comments:

MamaEma said...

semuga berjay

kiut kaler pink gini..

Fara said...

Wow! Good Luck!

Awak, baru hari nie sy dpt bukak blog awak. Sebelum nie, lgsg tak dpt bukak n lmbt sgt loading! Nape ye?

eB ezrin said...

gd luck yer? pokeng gaks yer? samer la kiter. hu3

MataHati @ MH said...

ada rezeki dapatlah tu...
good luck :)

MrS. F!zA said...

mak join jgk..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang