thumbnail

Tuesday, November 15, 2011

Entry Khas Utk.....

Entry Khas utk si Talam 2 Muka...

Aku tak tahu apa salah aku dgn kau..aku tak tahu apa yg kau tak berkenan sgt dgn aku..
Tapi aku pelik kenapa kau masih lagi berkawan dgn aku..malah aku bertambah pelik kenapa kau berckp dibelakang aku sedangkan kau bukanlah berkawan rapat dgn aku..

Bagi aku..sebenar nyer kalau kau betul-betul kenal dgn aku, aku rasa kita boleh berkawan dgn baik tapi yang menjadikan masalah disini ialah kau berkawan didepan tetapi berkata-kata dibelakang...pendek kata ialah kau si talam dua muka..

Apakan daya hati kau tak sebersih kawan-kawan aku yang lain...berwajah cantik...tapi berhati busuk....hati kau hitam....

Sedih?Sikit pun tidak...Sentap?Jauh sekali....sebab aku bkn yg dulu lagi..

Jadi..di sini aku ingin memohon maaf jika ada perkara yg membuatkan kau sakit hati,meluat dgn tindakan aku di sini....tapi...aku masih tidak bertanggungjawab ke atas hati kau yg busuk & hitam itu..dan perangai kau yg suka mengata dibelakang itu...

Berubahlah kerana usia kita bkn semakin muda malah semakin bertambah...
Btw..terima kasih kerana bnyk pahala kau berikan pada aku...

So aku nasihatkan kau supaya tarik nafas dalam-dalam..lepaskan perlahan-lahan & tanya hati kau kenapa kau tidak suka pada aku?
Aku tak minta kau suka pada aku,aku tak minta kau suka pada tindakan aku tapi cukuplahh bagi aku yg kau tidak mengata dibelakang & tidak suka pada aku tanpa sebab.. 

Bak pepatah melayu..tak kenal maka tak cinta...

~ Aku bukanlah baik tapi aku dah cukup baik tak berperangai mcm kau ini.. ~


nota kaki : terima kasih pada kau kerana menjadikan perkara ini sebagai pemangkin semangat aku utk terus berjaya dlm hidup...
nota kaki lagik : apa yg tertulis diblog ini adalah jujur dari hati & fikiran aku tanpa membuat cerita yang tidak benar...malah kita pun tahu berdosa meng-adakan yg tiada...

7 comments:

ajumohit said...

Mmg pelik manusia skrg ni izwa, sabar jela

mrs puex said...

kekadang org dengki ngn kelebihan kite dann kekadang jugak org pon dengki dgn kekurangan kita..ape yang kite boleh buat, abaikan jek..huhuuu...

ade gak org dengki ngn ko kan iwa??pelik btol!

wardah @ fie shah said...

looks can be deceiving..rupa cantik, dalam busuk.

harap² kita dijauhkan dari sakit PHD ni kan. take care you..

Anum said...

macam2 perangai manusia nie

ashra said...

macam2 perangai jumpa kan..takpe..ni buat kita kenal,mana kawan,mana lawan.

MrS. F!zA said...

manusia mcm ni mmg bersepah2..

Joy said...

ignore aja kwn bermuka2 mcm ni...sabar n senyum sokmo ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang