thumbnail

Tuesday, November 08, 2011

Pokeng??



Pokeng was here?
Erkss...............giler ke ape nie?
Aduhai.......tak cukup dgn malware korang letak benda merepek lagi...

Aduhaiii........tak baik la dengki dengki nie..meh ler kiter berblog dgn aman nyer.Blog haku pun bkn ler blog gempak giler yg nak di hack ke ape ke...aduuuhaaiii....even blog otai pun korang ke ko ke tak boleh buat mcm ni...tak baik la.....

Tolong ler blogspot ke sape-sape ke yang terbuat benda ni tolong betulkan balik ye....
Banyak lagi benda yang aku nak merepek kan dlm nie..kekekee...tolong ye...
Tak baik tau buat jahat nanti masuk neraka!


nota kaki : POKENG oh POKENG sape ko??
nota kaki lagikk :  I HATE U POKENG...hahahaa..jom kiter kawan :)

12 comments:

bujal X said...

alahai~~kena hack kah? sekarang da ok kan?

NM02 said...

adoi la

ayu said...

laaaaaaaaa..apsal ni

ieda said...

dikkkk nie akak cepat2 tekan kotak komen koo dik

aah dia kuar kejap blog izwa .. pastu dlm tengah loading terus kuar POKENG was here nie ..
adehhhhh pening kepala sbb dia load cepat2 .. hack ke nie dik huhuhh

wahida said...

nok, aku tgk blog ko ngan blog eb ok je ni...

musykil aku...

- dieyana - said...

pokeng tu apa? terus dieyana rujuk kamus dewn edisi ke-4: pokéng= tidak berekor, bogel. masya-Allah, apa ke benda lagu ni? :-((

- dieyana - said...
This comment has been removed by the author.
- dieyana - said...
This comment has been removed by the author.
Benakribo said...

hi, widget shoutcampnya dihapus saja. pokeng berasal dari situ. banyak blog lain juga yang kena.

:)

:: Mrs.Eady :: said...

Benakribo : terima kasih diatas bantuan anda...sgt sgt terima kasih :)

Wina Zhonniwa said...

lalu? gimana cara menghilangkan pokeng was here?? saya kena hari ini. Ya Allah, ini blog kesayangan. :)

♥ Elin ♥ said...

owhh pokeng adik beradik malware kot..hiiihiih

nasib baik dh ok.

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang