thumbnail

Monday, November 21, 2011

~ Review Blog by Ujang ~



Nak review dari blog Ujang!
Kat situ ade tulis komen atau kutuk blog Ujang nie...
Okey aku nak kutuk....#dasar manusia suka ckp hal org..hahahahaha.....

Okey....aku sakit hati sgt dgn blog Ujang ni sebab dia selalu sgt dpt jumpe artis..grrrr...
Eh eh....tapi yg paling aku suka psl blog ko ni Ujang ialah entry Fakkk...tuh!
Ntah kenapa aku pun bengong mcm ko jugak biler baca..ha ha hahaha ha ha....
Korang kalo tak caya korang singgah la blog si Ujang ni.


nota kaki : saya yg tak 'suka' blog Ujang! ha ha ha ha ha...sebab ujang sengal!

2 comments:

Anum said...

jom terjah blog

Ujang9897 said...

hihi..

tq join..,

abis komen den review ek..,

publish mengikut giliran

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang