thumbnail

Saturday, November 12, 2011

Samsung Galaxy S II daripada Beta.my


Contest di anjurkan oleh Beta.my & ditaja oleh Mynewshub

Saya Nak Samsung Galaxy S II sebab..

1. Saya sgt suka pada benda free!(saya ckp jujur ni...ala orang lain pun sama kan :D)
2. Then niat yang paling utama sekali nakkan Samsung Galaxy S II ni sebab nak dapatkan utk en.suami...(hp ni je boleh buka app forex so kalau en.suami masyuukk saya pun ada untung juga disini..!)(Hehehe....serius jujur sgt bab ni okey!)

Nak bagi pantun skit : 
Duduk disini dengan doa sekali
Sebab niat dihati nak Samsung Galaxy S II
Kira Beta.my & Mynewshub sangat pemurah hati
Bagi je la kat saya Samsung Galaxy S II tu satu!


nota kaki : semoga ada rezeki utk en.suami,amin..(untung dia untung la saya...lalalala...~~)

6 comments:

ieda said...

aminnnnnnnnnnnnnn

akak doakan

untung hubby

unung juga izwa kannn :))

cik kumbang said...

gud luck akak wink3 :)

Kathy Tuah said...

gud luck..best tu kalau dapat benda free :)

MrS. F!zA said...

gud luckkkK!!!

:: Mrs.Eady :: said...

Kak Ieda : aminn...terima kasih bnyk bnyk kak sb sudi mengaminkan doa ku ini.. :)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Cik Kumbang : TQ dik :)

:: Mrs.Eady :: said...

Khaty Tuah : TQ sis :)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Fiza : TQ so much dik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang