thumbnail

Wednesday, November 23, 2011

Segmen: What's in my bag?

Okey okey di tag oleh mama kira & syakil yg cute & hensem itu..wina.
I tgh rajin so ai buat je la ye..hehehehe....

Ape ada dalam handbeg saya?


Ni je ade...
Purse,lipstik ikut kaler darah,perfume murah,kamera,minyak angin (wajib),tumbdrive, wipes & bedak..
Handbeg pun baru pakai sebulan setelah 5 tahun lebih simpan..hehehhe....

Okey i'm done!


nota kaki : hari ni hati berbunga-bunga....hihihihi.... :)

15 comments:

Rahmah Ram Ram said...

hikhikhik...ada la jugak tu, kalau sis semuanya 'ter' bawak sekali dalam henbeg. Kadang-kadang tu puting dan pampers anak pun bawak :)

NM02 said...

cutenyer hbag kau nox

aku tak boleh pakai hbag kecik comel cenggitu

hbag aku ibarat karung guni, lagi besar lagi syok. hehehe

Masni Syafie said...

sikitnye barang2...beg besar lg best...senang nak muat semua brg..hhee

Alin Marlini said...

hehehe..kalau tengok dalam beg alin lagilah macam poket Doreomon

♥ Wina ♥ said...

wahhh sgt pantas! thx dear..

cutenya handbeg tue..ai x bolehlah handbeg kecik² cam tu sbb byk khazanah dalam beg ekekekeekekekk

Kakzakie said...

Minyak angin kakak pun sentiasa ada dlm handbag - guna minyak kapak.

waty said...

beg kiut.brg2 yg ada dlm beg pun kiut :)

kalau henbeg sy *pitammm sbb brg2 semua ada dlm beg tuh hehe

Qhaifa Nur said...

payung sentiasa ada dalam handbag...

Anum said...

simple je. hehehe

ashra said...

Minyak angin..hehe.. =p

eB ezrin said...

camera :)

wahida said...

kecik benor henbeg ko nok...kalau aku la beg comel gitu, mmg tak muat segala mak nenek barang aku tu...ekekekek...

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

uihh, hehe, mcmna hati tu boleh berbunga? kihkih

Hanis Azla said...

kalau akak pun segala mak nenek ada dalam beg.. he..he.. lipstick ikut warna darah pun mmg jd pilihan akak..

THE LEKAT LEKIT STORY said...

kita punya beg skang.. penuh brg2 baby je kalau nak keluar. beg pun beg baby je selalu bawak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang