thumbnail

Wednesday, November 09, 2011

Sudah Sihat..lalalalaa...~~


Rentetan dari entry POKENG ini...blog saya kini dah sihat...

Alhamdulillah....penat tau sentap smlm..kekekekee...ye la mane tak nyer..dah la sentap dgn MARK tu sebab ku mintak tolong ngn kwn-kwn kat FB alih alih notifications tak keluar pulakkk....jadi mcm mane nak tau diaorg reply ke tak..aduhai...then buat la mcm-mcm sampai ke mlm baru la boleh!Itu pun atas bantuan insan yg saya tak kenali...

Tengok....


Nampak tak...?Sungguh saya tidak mengenali insan ini tapi dia sgt baik membantu saya yang sedang kebuntuan malam tadi juga yang sudah putus harapan...huhuhuu....

TO BENAKRIBO jutaan terima kasih kerana sudi membantu saya di sini... :)


nota kaki : semoga ada rezeki saya hari ini dan hari-hari yang akan mendatang..amin...

9 comments:

Tina Othman said...

alhamdulilah, pulih semuanya ye

- dieyana - said...

alhamdulillah....takutnya benda2 camgini berlaku, tambah2 saya yang buta it ni, hanya tahu tulis saja di blog..=^__^=

Kakzakie said...

Apekebendenya pokeng tu kakak pun tak tahu. Semalam memang tak boleh masuk rumah sini tau. Dari pagi sampai ke petang kakak cuba tak dapat...

nur anis said...

nasib baik ada y membantu. dah sihat dah blog ni..:)

bujal X said...

seb baik blog saya takde shoutbox~tapi 2-3 hari ni perasan gak sesuatu yang pelik.tiap kali masuk blog yang ada shoutbox,pc saya akan download semua isi shoutbox tu~sebelum ni takde~

ashra said...

macam2 hal juga ye...
nasib baik da elok =) leh jalan2 ke sini

♥ Elin ♥ said...

agak ketinggalan n3 sebelum nih tak tau aapa terjd dekat page kamu...
;(

ieda said...

ooo maknanya dari shoutbox lah ye .. hurmm kena hati2 kan :)

♥ Wina ♥ said...

dah settle jugak hal pokeng nie ye..tertanya² jugak blog izwa kena hack ke? rupa²nye pasal shoutcamp hurmmmmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang