thumbnail

Wednesday, November 16, 2011

~ WW : Anak ku Pokok Bunga! ~



Sesi Graduasi & Konsert Taska 2011


















Ni la yang menyebabkan saya tak sempat jengah umh kamu kamu sekalian..
Nak upload gambar ni dari semalam...sb internet kat office buat hal...1 gamabr 1 jam loading!
Petang saya runner kalau sempat ye...cuci mata je la ye sebab masa tak cukup nak mengomel....




nota kaki : agak-agak nampak kurus tak ku pakai baju tuh?sb gambar ku pakai tudung oren ni ku hantar kat peraduan contest tu....

12 comments:

Anum said...

tahniah

ajumohit said...

tahniah syahmi, lawa umah baru izwa sweeet sgt2!!!!

fiza said...

Tomei jer nengok bebudak nih.

Tahniah syahmi.

abah khalisha said...

meriah btl majlis graduasi bebudak ni kan

mrsharis said...

anyonyonyo..tomeinya abg syahmi.

Tetiba lak akak sedih..klu nuha kt situ lagi mesti akak merasa gak kan.

wahida said...

tomel nya syahmi...
tahniah syahmi...


anak aku lak konvo ahad ni...

Siti Asiah said...

sonoknyer tengok majlis graduasi nie...tak sabar ase nak tgu gliran anak sy plak...baru 4thun next year...:)

eB ezrin said...

bestnyer, nmpk sgt2 meriah. i lioke :)

ashra said...

congrats syahmi..
ni yang tak sabo tggu aleesya sekolah gaks ni..

MamaEma said...

seronok bila anak buat persembahan

♥ Wina ♥ said...

tomeinya Syahmi jadi pokok & cunnye mama dia :-)

mrs puex said...

aloolooo...tetibe abg syahmi jd pokok bunge yang merah eyh..hihi..

takpe tetap menten ensem..ecehhhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang