thumbnail

Wednesday, December 14, 2011

Allah Boleh Tarik Nikmat Dunia Kita....


Makcikku yang kiri sekali...(12/2010)

Kini...

Disahkan kanser paru-paru..(12/2011)


Seringkali bergembira sehingga terlupa masih ada yang berduka..Tidak terlintas dihati dan fikiran jika berlaku begini sehingga tiba Dia akan menarik segalanya..
Ketika itu barulah merasa apa itu duka,apa itu sedih,apa itu kecewa,apa itu musibah..

Ya Allah Ya Tuhanku..maafkan hambamu ini kerana sering kali terlupa utk mengucapkan Allhamdulillah,maafkan hambamu ini jika ku sering kali terlupa padaMu...



nota kaki : doakan semoga makcikku tidak sakit ketika melalui proses kesakitan ini...

24 comments:

mrs puex said...

Semoga Allah mempermudahkan segala urusan makcik iwa..

insaf..

Imaan09 said...

ya..sakit tu datang dr TUHAN.. boleh ja klu DIA xbg kita rasa sakit walaupun org lain melihat sesuatu tu sgt sakit kan..

eB ezrin said...

Semoga Allah mempermudahkan segala urusan. insyaallah.

♥ Wina ♥ said...

semoga Allah permudahkan segalanya untuk dia...semoga makcik Izwa cepat sembuh

Ati Masrif said...

Ya Allah!

kesian makcik tu..
moga cepat sembuh

Fara said...

Subhanallah

Daddylicious said...

benar sekali ....insyaallah redha dgn semua ketentuan...

ajumohit said...

Ya Allah mmg benar izwa, Allah Tarik nikmat ini sekelip Mata je, semoga Makcik izwa tabah melalui dugaan ini

fiza said...

Smoga makcik izwa di beri kekuatan dan semangat untuk melawan penyakit. Betul tu...nikmat bila² jer allah boleh tarik. Kita kena sentiasa beringat dan berdoa.

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup said...

semoga macik awak cepat sembuh.amin!

Golden Rose said...

moga dia diberikan kekuatan utk mengharunginya

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hop makcik akk tu cepat sembuh kan.. kita yg sihat ni kena sentiasa muhasabah diri

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

semoga makcik kamu cepat sembuh ya..

teringat plak kat arwah paksu moon.. :( lebih kurang kes camnie..

nieda said...

semoga cepat sembuh

ieda said...

allah maha mengetahui segala peracaturannya .. pasti ada hikmah dan akak berharap ibu saudara azwa sihat kembali dan tabah hadapi ujian allah ini .. aminnnn

Alin Marlini said...

subhanallah...ketentuan Allah mmg tak terduga. Ya..Allah sembuhkan makcik sahabatku ini dan sihatkan kami semua. AMin

THE LEKAT LEKIT STORY said...

Semoga makcik kembali di beri kesihatan yg baik

msredcheesecake said...

Kita ni mmg selalu lupkan Dia bila happy....

Semuga mak cik dan keluarga tabah....

ashra said...

mudahan makcik izwa cepat sembuh dan ceria kembali k?..

wahida said...

semoga makcik tu diberi kekuatan utk menempuhnya dgn tabah...semoga dia cepat sembuh...

ct rahani said...

kesiannya.. semoga makcik tu segara sembuh.. amin..

Kakzakie said...

Tak sampai hati kakak melihat dia. Moga dia tabah dan sabar menanti sehingga sembuh...

Gen2Merah said...

semoga Allah mempermudahkan segalanya yaa...

pena rozie said...

semoga cepat sembuh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang