thumbnail

Tuesday, December 06, 2011

Azam & Impian di 2012!

Ha kooo..belum masuk pun 2012 tapi azam saya kemain lagikk.....takpe..benda baik kan...?

Azam saya : nak teruskan dgn berdiet nie & nak kumpul duit utk kami..
Impian saya : Dgn duit yg dikumpul saya nak cari 1 tempat bercuti yg special utk sambut anniversary kami nanti...(msti ade yg gelak & ckp gila kan?hehehehe.....btw..saya mane penah tak giler!)


Azam lain impian lain saya tak fikir lagi...yang ade 2 benda ni jek!Hahahaha...kan dah kater saya mane penah tak giler...Oh bkn ape..saya or kami ni tak pernah celebrate anniversary kami secara special..asyik asyik pegi mkn mkn mkn dan mkn lagi....


Dalam fikiran saya nak pegi ke KK tapi rase nyer kos tu terlalu tinggi & kalau pegi jauh sgt tu en.hubby tak suka sgt sebab anak-anak masih kecik lagi tak paham ape kate nyer!Hehehehe....
So better saya amik yg dekat-dekat sini tapi sedikit istimewa...like Sepang Gold Coast ke Banjaran Hotspring ke..(waaahh...angan angan mesti mau tinggi beb!hahahaa...)


Kami ni jenis suka relax-relax jalan-jalan sekitar yang terdekat pendek kata kalau dpt hotel tak keluar dah dari kawasan hotel tu!Hehehe..sebab tu walaupun ada pilihan ke Karambunai hari tu saya tetap pilih Grand Lexis...tak rugi malahan untung pada kami yg malas nak bergerak nih!(kalau boleh mkn pun nak dlm bilik..hamikk...punyer la nak berehat ko!)


nota kaki : ape azam kamu kawan-kawan?
nota kaki lagik : ni cuma azam & impian je..yang penting harus seiring dgn usaha...kan?

5 comments:

ayu said...

moga impianmu berjaya ye kawan!

IDAZS said...

semoga azammu menjadi kenyataan.

azamku tak terfikir lagi. cuma adik iparku yang bernama "Azam" adalah tinggal dirumahku itu. hihihihihhiih

Anum said...

wish u luck always

♥ Wina ♥ said...

insyallah boleh dicapai tu :-)

belum ade masa lagi nak fikir pasal azam & impian tahun depan kehkehkehhh

kitorang jenis yang suke terjah je kalau nak bercuti..

Dalila Hamid said...

InsyaAllah.... berusaha dan doa byak2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang