thumbnail

Monday, December 05, 2011

Hantu Tepung Gomak!



Sufiya Irdina

 
Haaaaa.............ni lah hobi nyer!Pantang nampak bedak ni la jadi nyer....
Hantu Bedak aka Hantu Tepung Gomak!

Geram ade...kelakar ade...sweet pun ade.....hehehehehe...nak marah pun tak sanggup biler tgk kelakar mcm nie....huhuuu.....


nota kaki : baru perasan..dah lame tak citer psl anak kat sini!

17 comments:

aimaniman said...

salam kenal dan dofollow sini
anak2 akak pon sama, pantang jumpa bedak sume benda dia nak bedak..sbb tu akak simpan bedak tempung ni... bab pen pun macam tu, abis lantai ke dinding ke x cukup kertas dia orang conteng, akak dah ajar tulis kat buku, lukis kat belon tapi dinding gak yg syok..

etiey.com said...

lamanya tak singgah sini... busy manjang... tepong gomal? sedap dimakan... hehehhe

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hahah... tu baru nengok anak2 nye.. ntah mak die lagi agak nye kan.. bertpek2 bdak kt muka... #larikkkkkkkk

~ yus ~ said...

hehehe...anak2 akak semua pun pernah jadi hantu tepung gomak ni. Oops, Arif je belum kot, tak sempat jadi akak dah sambar dulu bedaknya...hihi

MataHati @ MH said...

hantu tepung gomak balik rumah...huhuu

seali tgk mcm dah bermandi bedak..

p/s: jari x lah ok lagi.. tapi dah boleh tekan keyboard

mrs puex said...

gasakk...mesti stok bedak melambak kt umah nih..hihihi...

♥ Wina ♥ said...

meh Sufiya high five dengan Kira sbb dia pun hantu tepung gomak jugak heheheee

cheqna said...

patutla lama tak nampak..upenya dah tukar url yer...
x mboh kawang r..huhuhu=(

Cho Zila said...

keh.. keh.. budak2 giniler... macam2 dia cuba ... kalau dah budak2kan comeljerkan...

MamaEma said...

habis sebotol bedak nyer..

ayu said...

heheeeeeeee...serius sama mcm danial..boleh geng sungguh la depa ni kan?

fiza said...

Hahaha...nak marah pon tak jadi ☺☺

Zana Adieyza said...

hihihi.. comel jer hantu gomak ni...

Imaan09 said...

ini sign nk suh mamanya g pureen warehouse sale... borong bedak byk2..hehe..
p/s - izwa.. mana entry labuan??

Rahmah Ram Ram said...

As salam...cantik blog Izwa.. Tahniah semoga teruskan berblogging ye.

Tepung komak pun cumel juga...kiut aje dia specially tang senyum tu.... :)

ieda said...

aduhaii risau masuk mata je .. :)

aizamia3 said...

hurm.. semalam dak adik main bedak dalam bilik.. nasib baik kat tepi dinding bilik.. kalau tetengah bilik.. mau jatuh dibuatnya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang