thumbnail

Tuesday, December 20, 2011

King Kong!


Ye pagi-pagi mak dah jadi king kong!Tolak kete kejap tadi pastu ade jiran tolong jumper kete!
Beteri kete kong!Yeeesssss....terbaekk...kong waktu dpt bonus!Hahaha... :)

Syukur syukur ditimpa dugaan kat rumah lepas tu syukur jugak sebab kene time ade duit...kalo tak ape nak buat?Terpaksa pulak la bwk Sufiya duduk kat pasar mlm tadah tangan!Kekeekekeke...

Actually mmg nak pegi servis kete jumaat ni sebab sabtu ni nak gerak ke Janda Baik sampai isnin, lagi pun mmg wajib servis jugak sebab nak jln jauh bln dpn kan cuma tak sangka la pulak terkena awal skit jek...

"Jangan pandang benda buruk itu dalam keadaan negatif kerana kadang-kadang benda buruk itulah memberikan kebaikkkan pada kita..."



nota kaki : syok ape berpeluh same laki sendiri pepagi buta?hahaahhaa...~~
nota kaki lagikk : tangan saya dah sasa skit!

36 comments:

ajumohit said...

Hmm nmpk ketul2 Kat tgn izwa hihi

etiey.com said...

hehhehehe mujur kat rumah... kalau kat tengah2 jalan mmg kesian kan... nak nak pulak kalau ada anak kecik cam kita nih kan?

fiza said...

Alhamdulillah...masih kena kat umah, buatnya kat tgh jln, mau sesak di buat nya ☺☺

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hahaha... seb bek kt umah kn kak.. pastu ada jiran yang prihatin.. bagus la kan :)

~ yus ~ said...

keluar semua peluh pagi2 ya izwa. Exercise tu..:)

Pok Amai-Amai said...

Alhamdulillah! Allah bagi rezeki dimasa kita perlukan...kan?

=D

Anum said...

nasib baik kena kat umah

ashra said...

mmg terbaik la izwa time dapat bonus.
hubby pun sama..baru ura2 nak dapat bonus,econ kete kong terus..
baru ura je tu,belum dapat bonus lagi..
isk isk...

Imaan09 said...

sama..sy kena 2mgu lepas.. mujur adik lelaki y bawak..klu saya..mau contraction tolak keta tu..

wahida said...

jadiknya ko keja tak ni? kalau aku dah berpeluh gitu, terus EL....hahahaha....

♥ Wina ♥ said...

pernah melaluinye juge...tapi x payah tolak kete masa tu sbb hubby hantar ofis naik motor, sib baik ade motor :-)

anitadiana said...

alhamdulilah kena kat rumah dan dah dapat duit..kak ita pun pernah kena mcm ne...nasib baik gak kat rumah,dan sekali lagi kat 1 utama,yg tu paling teruk rasanya...malu..

nieda said...

timing baik punya.. masa dpt bonus wat hal..adalah hikmah tu

Golden Rose said...

betul betul...kadang2 dalam keburukan ada kebaikan gak

kayzie said...

hehe..pndai la kete akak pilih masa..

eB ezrin said...

baru jerk gaji, cepatnyer kering kan kiter nih? hu3

Ati Masrif said...

gitu le lumrah..
ada masuk..ada kuar..huhu

:: Mrs.Eady :: said...

@ajumohit

dah ketak teak ni kak..hahahaahha.. :D

:: Mrs.Eady :: said...

@etiey.com

iye la..anak-anak mmg dlm kete tadi..terpikir gak kalo jadi tgh jln mcm mane la dgn bdk2 nie..huhuh...

:: Mrs.Eady :: said...

@fiza

kalo kene tgh jln la kak..mmg pagi tu sarap ndgn makian org la nmpk nyer!hahaahaa...

:: Mrs.Eady :: said...

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine

ye la dik...jiran tu siap bagi pinjam wayar jumper tu takut kereta kitaorg mati tgh jln..huhuhu..

:: Mrs.Eady :: said...

@~ yus ~

pecah lemak ai kak..hahaha..~~

:: Mrs.Eady :: said...

@Pok Amai-Amai

yup fara..timing yang tepat!syukur.. :D

:: Mrs.Eady :: said...

@Anum

lega num kene kat umh..lega sgt!

:: Mrs.Eady :: said...

@ashra
itu la kan ash..mcm tau tau jek kiter ade terlbih duit..hehehe...

:: Mrs.Eady :: said...

@Imaan09

hahhaa..aduyai ibu imaan ni kalo kene tak yah tolak laaa...susah susah jek tolak dgn perut u tu :D

:: Mrs.Eady :: said...

@wahida

keje la noookkk..kene hntr bdk2 ke taska baik keje je terus..kekekek..

:: Mrs.Eady :: said...

@♥ Wina ♥

kalo ai berdua mmg ai rempit je wina..ini berlima uuu....hehehe..

:: Mrs.Eady :: said...

@anitadiana

akak..izwa risau kene kat tgh jln la tu kak..takut sgt.....sian kat anak-anak lagi..malu lagi..hehehe..

:: Mrs.Eady :: said...

@nieda

yup..dpt sekejap jek terbang nyer lajuuu... :D

:: Mrs.Eady :: said...

@Golden Rose

fikir positif supaya tak rasa terkilan..hehehe..

:: Mrs.Eady :: said...

@kayzie

itu la dik non oiii..nasib la kene time ade duit :) kalo takkk..ntah laa...

:: Mrs.Eady :: said...

@eB ezrin

kene cari duit raya cina nie..hehehehe...

:: Mrs.Eady :: said...

@Ati Masrif

itu la kak..bkn rezeki izwa...takde rasa terkilan pun bila anggap takde rezeki..

Hanis Azla said...

timing yg bagus.. mmg sentiasa kena bersyukur kan izwa.. pagi2 dah exercise yer, mana tangan tak sasa.. he..he..

IDAZS said...

tahun depan boleh masuk sukan angkat berat ni..kihkihkih

*tiba-tiba terbayang king kong tolak kereta, fengsaaan driver..hahahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang