thumbnail

Tuesday, December 06, 2011

Otak oh Otak!Hati oh Hati!



Otak di sana sini memikirkan cuti-cuti yang dinanti nanti...
Bangun pagi dgn semangat yang tiada utk ke office..
Apakan daya ia perlu dipulihkan utk mencari keberkatan gaji yang didapati setiap hjg bln...
Hurmmm.......otak oh otak....hati oh hati.....kenapa la kau begini?!

Mood agak mereng sendeng dan kona baring ye sebab saya tak sabar nak cuti pada 25-27hb di Wadi Samrah,Janda Baik bersama dgn semua keluarga belah abah..(btw..saya cuma dpt bercuti dgn abah setahun sekali jek...) so sebab ini saya terlebih teruja kerana ini sahaja masa yg saya dpt bersama dgn abah...(gini la kalau anak manja abah..sampai bila-bila saya ni adik kan walaupun ade adik lagi...hikhikhikk...)

Pulak tu dpt call dari abah mertua smlm yg mereka nak dtg bercuti di KL ni selama seminggu disini pada bulan Januari..wah cuti cuti lagi!Pada 17-23hb Januari nanti....horeeyy.....(psstt...biase kalo BIL dtg sini 1 kl ni dia round termasuk pegi genting tuuu...& akan ke Segamat,johor.Suka!Suka....hehehee..)

Then bulan February yang sepatut nyer saya ke Krabi tu mgkn yg tak dpt pergi tuuuu....tapi saya mgkn akan ganti ke Grand Lexis PD utk tebus baucer yg saya menang tu..(tgh tunggu surat minggu ni!dpt e-mail ckp dlm minggu ni mgkn dpt..so kene guna sebelum bln 3) tapi lagikk..kalau dpt pegi Krabi bln 2 tu..kami akan ke Grand Lexis pada bln 3 la jwb nyer.....

Gila tak gila la kalau ckp hati otak saya mmg takde kat office nie...hahahaha..

nota kaki : doakan kami ada rezeki ke Krabi tu ye.. :)

11 comments:

IntaNBerliaN said...

kalau bab2 cuti mmg syok.. hihii saya dulu pun time keje.. bila dah nak cuti mulalah fikiran dah melayang asyik ingat cuti je.. mood kerja pun dah bertukar kpd mood cuti.. hihii

ieda said...

huuhuh akak cuti sek nie x cuti kemana2 punn dik ..
budget banyak lari utk anak2 dan cuti sek tahub baru cina nie huhu

fiza said...

Kalau dah asyik terbayang² percutian yg menyeronokkan, kerja memang tak keruan lah jadinya, tak sabo nak cuti gamaknya ☺☺

abah khalisha said...

almaklumlah hujung tahun ni..tinggal cuti and duit je ada ke takde utk ke sana dan ke sini..tul tak

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

wah... best nye travel sane sini... :)

IDAZS said...

bestnya dapat cuti-cuti, yeaaaaa

aizamia3 said...

fuh.. serius.. bab cuti-cuti cenggini buat semakin tak sabar nak cuti kan.. ;)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

syoknye cuti-cuti.. saya dah lama tak bercuti..

ayu said...

nak cuti.....nak cuti...nak cuti gakkkkkkkkkkk...hehe

Anum said...

syoknya cuti2

♥ Wina ♥ said...

huwaaaaa melepaske Grand Lexis tue *jelesss*

insyallah, ai doakan u :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang