thumbnail

Wednesday, December 21, 2011

~ WW - 1 utk U..1 utk I ~

 1 utk kakak .. 1 utk adik

1 utk i .. 1 utk u 


Sekian : itu hutang hadiah harijadi kakakku & adikku bln 9 lepas..gilak tak gilak kene tggu dpt bonus baru bleh beli...hahaahhaa....janji puas hati!



nota kaki : ai kan kate dh lame tak beli perfume so kebetulan si dia punyer pun dah abis ai beli la sekali utk kami.....duit bonus sudah licin!kehkehkeh...
nota kaki lagiikk : tak cukup duit nak beli yg set!cukup-cukup utk botol per botol jek... :)

18 comments:

Anum said...

ok la dapat gak adiah
haha

Imaan09 said...

izwa.. nnt komen kt blog sy, gtau harga perfume2 ni boleh..??
Lancome..i loiiikkkee..!
Lola by Marc Jacos tu sdap ek??bau cmana?? bau bunga2/citrus/tajam/mild..???
anyway, tq in advance!

Rahmah Ram Ram said...

waahh!! shopping minyak wangik ye.. :)

Pok Amai-Amai said...

Awk mmg pemurah! Klu sy nak belikan org, sy sendiri pun tak lepas. Heheheh!

fiza said...

Untuk saya tak der ker...ekekeke...

Norazrani Maamin said...

minyak wangi...bestnya hadiah...nak 1 jugak...hehehee

Hanis Azla said...

I nak 1 gak... boleh??? he..he..

~ yus ~ said...

wah! best tu. Akak pakai one drop perfume aje...huhu

Kakzakie said...

Belum kakak minta belanja cepat-cepat kata duit bonus dah licin.....:)

Fitri Senin said...

bestnya..

ayu said...

bestnya hadiah minyak wangi tu...nak gak..izwa beli kat mana ye

ashra said...

baiknye...die.hehe.
=) nak jugak lah...hehe,boleh?..

wahida said...

duit bonus aku lak habis kat persiapan abang nak masuk darjah satu...

Cik Ecah said...

hamboii meriahhhnyer minyak wangii yuhuuu :)

mamyharraz said...

bertuahnya mereka dpt hadiah minyak wangi dr awk ;)

hehe sy nak beli utk diri sendiri pun berkira-kira (haha *cip skate*)

MrS. F!zA said...

wehuuuu..dh bape hari menanti wiken ni nak soping perfume jgk..trasa lama sgt tk manjakan diri dgn wangian yg mahal..hahaha

Golden Rose said...

bestnye dpt perfume...i luv perfume

CikPuanHaLia said...

Bestnyer. Nak jadi kakak izwa gak boleh tak? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang