thumbnail

Tuesday, January 10, 2012

Kepupusan!


Agak kepupusan idea walaupun bnyk cerita nak dikongsikan cuma malas nak fikir mencari perkataan yg sesuai utk ditulis disini...hurrmm....

Cuti dah diluluskan dari 17hb - raya cina itu...tapi kenapa agak tidak teruja?
Adakah kerana kerja yang melambak ini?
Adakah kerana mood yang tidak menentu ini?
Atau adakah kerana asyik pening dan nak muntah setelah masuk waktu petang?
Hah!jgn salah sangka.....bkn itu!
Mgkn kerana tekanan darah yg agak tidak menentu kerana sedang berdiet semula ini?
Hah!jgn salah sangka lagi........diet ku adalah dgn makanan okey!

Oh...dari tidak ade idea menulis sudah siap 1 entry...haahaahhaa.... :)
Mari kerja...siapkan apa yang patut supaya hati senang dan lapang bila nak bercuti...
(padahal lambat lagi nak cuti nyer.........kakakaakka...)


nota kaki : biase la ptg-ptg dah nak masuk waktu balik msti jadi tak betul!hah... :)

11 comments:

Anum said...

wow bznya

♥ Wina ♥ said...

x sabar nak balik dah tu maknanye heheheee

ashra said...

cuti panjang lagi..syiok!..tiba masa hepi je dapat coti.hehe

mrs puex said...

wlaupun kepupusan,byk gak la en3 dlm sehari..

ai nih asik dok blgowalking jek..adoiii...

Pok Amai-Amai said...

Jom kite bt entri pantun, nak?

nur anis said...

asyik teringat nak balik je kan..hihi

cheqna said...

dah lama ke ko tak betul kak??
hahahaha
larikzzzz

MrS. F!zA said...

lamanya amik cuti..hihi

abah khalisha said...

Btl tu klu keje dah siap br lapang bila bercuti

jedi said...

sronok cuti panjang....enjoy

Prettywrite said...

ahah..dari tak ada idea terus dapat satu entry kan..asal taip jer sebenarnya..kikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang