thumbnail

Monday, January 30, 2012

Santapan Minda!



Buku ni dah lame dapat..free plak tu siap dgn autograf En.Amin ni masa kursus kat Hotel Vistana tahun lepas.Ala korang mesti kenal En.Amin ni kalau korang selalu layan TV AlHijrah..(tgk ke tak tak nie??hehehehe....)..Dulu baca sepintas lalu sekarang ni baru la baca dgn penuh penghayatan.

Eh eh...ade 1 lagi buku tak khatam khatam lagi baca nyer...ntah biler nak abis pun saya tak tahu..
Buku ape?Nanti la saya tangkap gambar & bagitahu..... :)


nota kaki : sekali sekala membaca buku macam ni bnyk memberi kesedaran dan pembelajaran...
nota kaki : tak sempat pegi umh korang....!!adeess......adeess.....aadeeesss lagikk!

12 comments:

♥ Wina ♥ said...

xde masa nk baca buku..kena curik masa jugak nie huhuhuuuu

Pok Amai-Amai said...

Kdg2 sy kagum dgn pakar motivasi spt mereka. Berbekal pengalaman saja dan modal air liur, mrk dah boleh bt duit kan?

Rahmah Ram Ram said...

bagus baca buku camni dapat meningkatkan jati diri...hehehe

eB ezrin said...

ptt ar cam kenal. nanti review eh? :)

mizah said...

tak dapat siaran tv alhijrah....astro pun takde..mcm katak bawah tempurung daaa...hihi, nak beli confirm tak sempat baca...huhuhuhu, alasan je kan :p

kayzie said...

bercynta sket nk hbiskan buku nih..huuhu

Nazayiena said...

Rajin Izwa baca buku2 nie....

ayu said...

SUKA MEMBACA!! Hobi yg tak akan berubah!

Eye_nee said...

tabik dekat lu lah sis..rajin baca buku yer...akk baca paper jer...tu pun online...

cheqna said...

bagus bagus....=)

deen azmee said...

hurmmmm.. macam menarik.. nanti nak try usha tengok.. hehe.. saya pula suka hasil karya shamsuddin kadir..

p/s: hari ni baru ada masa nak bw..

Mama Ema said...

tak kenal..sebab jarang buka tv al-hijrah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang